logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

HP Pavilion dv5 - 1010ew - wyłącza się po czyszczeniu wentylatora, brak schematu

Jacek28 10 Wrz 2011 14:03 3526 11
REKLAMA
  • #1 9913252
    Jacek28
    Poziom 19  
    Ocena: 46
    Czyściłem znajomemu wentylator w HP Pavilion dv5 1010 (ktoś wspaniałomyślnie czyścił wcześniej sprężonym powietrzem i wdmuchał pasek kurzu w wentylator, który przestał się obracać).
    Po czyszczeniu temperatura CPU spadła do poziomu 60st. w stresie. Sprzęt popracował jakieś pół godziny i nagle się wyłączył. Teraz jestem w niezręcznej sytuacji, gdyż znajomy uznał, że popsułem mu sprzęt, choć wiem, że skręciłem wszystko tak jak trzeba, zresztą już niejeden notebook z tej serii czyściłem. Niestety nie mam doświadczenia w naprawie sekcji zasilania na płytach głównych, na dodatek nie mogę znaleźć schematu do tego modelu. Może to jakaś popularna usterka i ktoś poratuje wskazówką?
    Ładowarka jest sprawna, napięcia na złączu CN1 są następujące: 1-0, 2-0, 3-1,5V, 4-2,7, 5-19,5, 6- 19,5V. Po podłączeniu do ładowarki na przycisku włącznika zasilania jest napięcie 3,4V, po wciśnięciu przycisku mignie na chwilę dioda i napięcia brak. Odłączenie i ponowne podłączenie ładowarki powoduje powrót napięcia na przycisk i po wciśnięciu znowu brak.
  • REKLAMA
  • #2 9913607
    ul1002

Poziom 35  
    Ocena: 138
    Trudno powiedzieć jednoznacznie, podmień procesor, możliwe, że popełniłeś błąd montażowy, napięcia gniazda są ok.
    Konto firmowe:
    Almar Serwis Roland Piszczelok
    Gliwicka, Rybnik, 44-200 | Tel.: 506XXXXXX (Pokaż) | Strona WWW: www.almar-serwwis.pl
  • #3 9913620
    Jacek28
    Poziom 19  
    ul1002 napisał:

Trudno powiedzieć jednoznacznie, podmień procesor, możliwe, że popełniłeś błąd montażowy, napięcia gniazda są ok.