logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

JVC - radioodtwarzacz wyłącza się przy wstrząsach, jak naprawić styki?

w.ig 14 Paź 2011 10:58 1542 5
REKLAMA
  • #1 10025729
    w.ig
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    Witam,

Mam kilkuletniego kaseciaka JVC ze zdejmowanym panelem.
    Kilka miesięcy temu pojawił się problem. Radioodtwarzacz sam się wyłącza (od wstrząsów). Wystarczy wtedy delikatnie przesunąć panel w dół i radio się włącza.
    Jak było ciepło to ten problem pojawiał się sporadycznie. Jednak teraz poważnie on utrudnia korzystanie z radia.

Próbowałem już czyścić i podginać styki między panelem a radiem. Jednak to nie usunęło problemu. Czy mogę coś jeszcze zrobić sam? (nie znam się na elektronice)

Planuję sprzedawać auto w następnym roku, więc niezbyt uśmiecha mi się kupno nowego radia.
  • REKLAMA
  • #2 10025796
    dzimi
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1285
    Odginanie i czyszczenie styków nic nie da. Rozbierz na początek panel - przelutuj złącze, to samo zrób na płycie głównej radia.
  • REKLAMA
  • #3 10034647
    bozena2
    Poziom 12  
    Ocena: 12
    Nie koniecznie to są styki być może masz gdzies luzne kable na przyłaczu lub gubisz masę.Spróbuj wszystkie przewody przejrzec i ewentualnie jeszcze raz połaczyc i zobaczysz czy będzie zmiana.Sprawdz także wejscie antenowe.

Moderowany przez damiancz:

3.1.13. (10.9, 15) Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.

Moderowany przez damiancz:

3.1.11. (10.2, 10.7, 12) Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.

• REKLAMA
  • #4 10035605
    dzimi
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1285