logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Blue Screen po kilku minutach grania przy obciążeniu.

matiswidnica 25 Sty 2012 01:39 5860 15
REKLAMA
  • #1 10444999
    matiswidnica
    Poziom 9  
    Witam wszystkich! postanowiłem opisać tutaj mój problem gdyż nie znalazłem jeszcze rozwiązania a mianowicie kilka dni temu złożyłem własnoręcznie komputer:
    CPU: i5 2500k
    GPU: ASUS GTX480 1,5GB
    Ramy: 4gb 1600 hyperx
    Płyta główna: Gigabyte P67A-D3-B3
    Dysk: SATA II 500gb WD
    PSU: OCZ MOD X STREAM-PRO 600W

a mianowicie problem polega na tym , że kiedy gram w Battlefield 2 Bad Company po około 10-15min gry wywala mi blue screena i tak za każdym razem. Kod błędu jest następujący:
    *** STOP: 0x00000124 (0x0000000000000000.0xFFFFFA8004C0D028.0x00000000BF800000.0x0000000000200001)

Proszę o pomoc nie znam się za tego typu rzeczach a jednocześnie przepraszam jeśli temat dałem w zły dział forum jestem tutaj nowy i nie orientuję sie za bardzo. Bardzo dziękuję za każdy rodzaj pomocy Na komputerze mam tylko 2 gry CoD'a 4 w ktorym nie mam tego problemu i Bf'a w ktorym ten problem występuje dodam , że jak gram procesor ma około 60 stopni. grafika 65stopni.
  • REKLAMA
  • #2 10445054
    wlw_wl
    Poziom 38  
    Ocena: 148
    Bardzo brzydki BugCheck.
    Bardzo ogólny.
    Sam go przerabiałem na swoim komputerze ale na szczęście znalazłem i zlikwidowałem przyczynę.

Zamieść zrzut (minidump) który mam nadzieję powstał w wyniku tego błędu. Jeśli jest ich kilka do daj kilka, w nazwie zawierają datę więc daj te najnowsze.

Pierwsze co musisz zrobić to ustalić, czy winowajcą nie jest PunkBuster w BFBC2.
    Używasz jakichś programów do regulacji wentylatorów/monitorowania temperatur? Jeśli tak, to jakich?
    PunkBuster dotyka je w intymnych miejscach co powoduje tego typu reakcje.
  • REKLAMA
  • #3 10445060
    matiswidnica
    Poziom 9