Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi 80 b3 1990 przy włączonym zapłonie świecą się ciągle prawe kierunkowskazy

daniel.golebiowski 05 Mar 2012 20:03 2840 4
lampy.pl
  • #1
    daniel.golebiowski
    Level 9  
    Witam mam taki problem: przy włączonym zapłonie świeci się ciągle prawy kierunkowskaz lewy działa ok włączam awaryjne świeci się lewa i prawa strona. Natomiast przy wyłączonym zapłonie po włączeniu awaryjnych lewa i prawa pulsuje a wraz z nimi zapłon (miga ładowanie olej i pompka paliwa załącza się wraz z pulsowaniem lampek). Po odpięciu kostek od włączników przy kierownicy bez zmian. Myślę że może to być zwarcie w wiązce kabli i jest podawany + na przewód od prawego kierunkowskazu, czy dobrze myślę. Z góry dziękuje za pomoc
  • lampy.pl
  • #2
    Zico63
    Level 37  
    Na początek warto odpinać po jednej, wtyki lamp: przednich, tylnych, lewych, prawych. Następnie, czy jest jakiś sterownik potwierdzający "migaczami" swe działanie: alarm, zdalny centralny - też go (ich) odłączać. Nic więcej się na odległość nie wymyśli.
  • lampy.pl
  • #3
    wiesiek3d
    Level 29  
    Tak jak poprzednik napisał ,a zaczął bym od tylnych lamp, wygląda to tradycyjny brak masy w lampie.
    Wyczyścić styki w lampach.
  • #4
    daniel.golebiowski
    Level 9  
    Masy sprawdzone czyste zwarcie pomiędzy masą lamp a karoserią styki przeczyszczone, alarmu ani centralnego niema. Światła pozycyjne świecą, stop świeci pozostałe są ok. odłączanie kolejno lamp też nic nie dało.
    Masa w lampach tylnych jest wspólna dla stopu pozycji i kierunkowskazów. Macie panowie jeszcze jakieś pomysły co może być przyczyną?
  • #5
    Zico63
    Level 37  
    Pozostają dalsze złącza: skrzynka bezpieczników, przełącznik zespolony ("manetki"). Nie ma takiej możliwości, by w którymś momencie nie odpiąć "winnego" złącza. Gdy stwierdzi się jakie to złącze, jakie przewody zawiera - będzie można coś powiedzieć. To przecież podstawy!
    Niektóre usterki jak tzw. choinka są na tyle jednoznaczne, że można zdalnie odpowiedzieć z właściwie stuprocentową pewnością. Inne, można sprawdzić tylko samemu szukając na pojeździe.