logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak poprawić odbiór DVB-T w Płocku z anteną szerokopasmową?

bystry1984 10 Mar 2012 15:53 3075 14
REKLAMA
  • #1 10658625
    bystry1984
    Poziom 10  
    Witam.Jestem Laikiem w sprawach anten TV oraz wszystkich parametrów jakie muszą spełniać,dlatego proszę o pomoc użytkowników z większym niż ja doświadczeniem.

Otóż:

Mieszkam w Płocku w domu jednorodzinnym.Antena z której ściągam TV jest w Sierpcu(odległość 30km w linii prostej). Chciałbym rozprowadzić instalację na 4 telewizory.Jakieś zaczątki instalacji już są.

Antena szerokopasmowa ustawiona w kierunku Sierpca wysoko nad budynkami.płytka wzmacniająca z zasilaczem i zwykły(raczej pasywny) rozgałęziacz.

I to jest problem bo jak już w jednym z TV złapię kanały cyfrowe to w drugim kanałów cyfrowych nie można znaleźć a analogowe wszystkie śnieżą.

Proszę o pomoc w modyfikacji instalacji bądź zrobienie całkiem nowej od podstaw łącznię z wymianą anteny,zakupem jakiegoś wzmacniacza i jakiejś płytki do anteny.Jeśli nie możecie mi pomóc to proszę chociaż o jakieś porady.

Z góry dziękuję za pomoc i jeśli będą ewentualne pytania na które będę umiał odpowiedzieć to chętnie odpowiem.

Pozdrawiam :D
  • REKLAMA
  • #2 10658711
    kizek
    Poziom 35  
    Ocena: 486
    Pomocna strona. www.dipol.com.pl www.emitel.pl
  • #3 10658728
    stolarek_1988
    Poziom 21  
    Ocena: 55
    Antena szerokopasmowa czyli jaka? Zakładam że chodzi o popularną siatkę.

Z tego co widziałem to z Płocka do nadajnika jest troszkę więcej (około 40km).
    Na 40km powinna wystarczyć siatka, ale lepszym rozwiązaniem byłaby antena kierunkowa np Tri-Digit z symetryzatorem. Ewentualnie ATX 91 - większy zysk niż Tri-Digit.