logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Gdzie kupić dobre głośniki do YAMAHA RX V 450 DVD ELTAX UNIVERSE A10.2?

noki 02 Sty 2005 22:06 2200 1
REKLAMA
  • #1 1104940
    noki
    Poziom 2  
    zamówiłem w tym sklepie internetowym http://www.maximedia.pl/?c=kino_domowe&p=yamaha_rx_v_450_dvd_eltax_universe_a_10_2 taki zestaw YAMAHA RX V 450 DVD ELTAX UNIVERSE A10.2 za 3699zł ale z tego co wyczytałem to nie bardzo są te głosniki może ktos cos doradzi gdzie kupić i za ile zależy mi przedewszystkim na zestawie YAMAHA RXV 450 DVDS550 a głosniki takie jakie beda w miare dobre bo jestem laikiem i to mój pierwszy zakup takiego sprzetu dodam jeszcze że jest w tym zestawie subwooferA10,2 o mocy 100W którego nie ma na zdjeciu w linku wyżej
  • REKLAMA
  • #2 1190640
    komsad
    Poziom 12  
    Ocena: 11
    Witam. Sam jestem użytkownikiem zestawu Yamaha (tyle że staszego z roku 2004) RX V 340 + DVD 540S + Eltax Discovery bez suba.
    Jeżeli nie jeste

Dodano po 16 [minuty]:

Sorki -nacisnęło mi się Enter

Witam. Sam jestem użytkownikiem zestawu Yamaha (tyle że staszego z roku 2004) RX V 340 + DVD 540S + Eltax Discovery bez suba.