logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nokia X3 - Błąd przy wgrywaniu softu, komunikat o złych blokach NAND

MartinK115 21 Mar 2012 15:06 2153 8
REKLAMA
  • #1 10703615
    MartinK115
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Witam
    Jestem początkującym elektronikiem.Mam mały problem jak by można przypuszczać z
    Nokią X3.Telefon przy próbie wlączenia wyświetla tylko na moment napis nokia po czym gaśnie i znowu już tylko wyświetli biały ekran aż w końcu wyłaczy się całkowicie.Można być pewnym że to może być soft.Podkreślam że telefon nie był ani zalany ani uderzony a taśma dobra, poprostu sie wyłaczył. Więc zabrałem się do wgrywania nowego softu.Podczas wgrywania phoenixem w pewnym momencie komunikacja się przerywa i wyświetla taką uwagę:
    Asic CMT: Programming data sent: 100%
    Programming complete
    WARNING: Asic CMT: NAND status reported bad blocks
    Asic CMT: programming succeeded
    Asic CMT: Verifying communication to device...
    Waiting for communication response: 25...
    Co radzicie w takiej sytułacji radzicie?Proszę o pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 10703637
    jayu0
    Poziom 37  
    Ocena: 141
    Spróbować z opcją dead USB a jak nie to zrobić to fbus`em i którymś z boxów. :D
  • REKLAMA
  • #3 10703694
    MartinK115
    Poziom 10  
    Tak był na opcji dead. To czy została jeszcze jakaś opcja domowym sposobem czy został już tylko box?
  • #4 10703702
    grubas
    Poziom 40  
    Ocena: 552
    Tylko box, o ile nie masz uszkodzonej płyty głównej.
  • REKLAMA
  • #5 10704810
    MartinK115
    Poziom 10  
    Skoro już spomniano o fbus. To chciałbym się zapytać czy jest jeszcze taka możliwość wgrania softa w tej noki do portu szeregowego RS232 bez użycia boxa i czy jest taka możliwość?Mam do dyspozycji takie piny.
    Nokia X3 - Błąd przy wgrywaniu softu, komunikat o złych blokach NAND
  • #6 10704861
    jayu0
    Poziom 37