Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nagłośnienie imprez klubowych

04 Kwi 2012 11:58 2339 5
  • Poziom 11  
    Potrzebuję zakupić sprzęt do nagłośnienia małych imprez klubowych (towarzyskie spotkania max. 50 osób, pomieszczenia do nagłośnienia do 100m2) odbywających się do 5 razy w roku. Spotkania mają odbywać się w różnych miejscach kraju, dlatego wymagane jest aby sprzęt był mobilny bez subwoofera (przewóz samochodem osobowym). Kwota jaką planuję przeznaczyć na ten cel to ok. 3000 zł.
    Po zapoznaniu się z wypowiedziami na tym forum, w zasadzie dokonałem wyboru, a ponieważ w tym temacie jestem zielony, proszę o ewentualne opinie na temat mojego wyboru. Na co dzień w domu użytkuję amplituner ONKYO 7.1 z kolumnami B&W wspartymi subwooferem Jamo.

Mój wybór to:
    - kolumny Wharfedale Pro EVP-X15 4Ohm lub Wharfedale Pro KINETIC 15 4Ohm ze wskazaniem na pierwsze (lepszy driver, a poza tym sentyment do brytyjskich kolumn),
    - wzmacniacz t.amp TA1050 MK-X lub t.amp E800 ze wskazaniem na pierwszy (podobno lepiej radzi sobie z basem), rozważałem też zakup powermiksera Behringer PMP 2000 lub Behringer PMP980S, jednak większość opinii jest za tym aby kolumny zasilać końcówka mocy,
    - mikser Behringer Xenyx 802 lub inny podobny,
    - do tego jakiś niedrogi mikrofon, kable i może światło.

Czy taki wybór jest właściwy, a może inne propozycje. Szukałem czegoś w sprzęcie używanym, ale nie znalazłem nic, co zwróciłoby moją uwagę.
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Wiem że pisałeś bez subwoofera ale moim zdaniem dużo lepszy będzie taki zestaw http://www.djshop.pl/i3466,b-52,b-52-matrix-1000.html
    Niestety cena trochę przekracza wspomniane 3tys za to na pewno ładniej zagra niż tamte paczki jest bardziej mobilny (sub jest mniej więcej wielkości jednej z podanych kolumn) rozłożysz wszystko w 5 minut . Wada sub swoje waży, ale ma kółka.
    Albo mniejszy