logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Pilot do wieży DENON UDRA-M7 - jaki model będzie pasował?

marekschidokan 13 Kwi 2012 13:07 2732 4
REKLAMA
  • #1 10789291
    marekschidokan
    Poziom 1  
    Witam posiadam w domu wieżę UDRA-M7 link - http://imageshack.us/photo/my-images/684/21925405441.jpg/.Poszukuje pilota do tej wieży. Nie znam się na tym może jakiś typowo uniwersalny do tego typu sprzętu będzie pasował. Wieża Ta pojawiła się dobrych parę lat temu na rynku. Miałem ją sprzedać ale chciałem sobie zostawić pod warunkiem, że znajdę pilota. Tato niby szukał z kolegą i nic nie znaleźli albo nie mieli pewności, ze działa. W takim wypadku trudno zawsze można się umówić, ze sprzedawcą, iż zwróci się z powrotem. Proszę o pomoc i Pozdrawiam Marek
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 10798072
    listwarski
    Poziom 10  
    Z uniwersalnych odpadł pilot z Lidla SilverCrest URC 1001. Działa mi z amplitunerem UDRA-M7- uniwersalny Logitech Harmony 300. Oryginalny widziałem na ebay USA. Na dniach mam mieć jeszcze deck i zmieniarkę CD do wieży Denon M7 i sprawdzę czy Logitech daje radę sterować całością. Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #4 10799110
    icm
    Poziom 28  
    Ocena: 167
    Mam pilota programowanego z komputera pasującego do tego Denona, Logitech działa - ciekawe czy ma wszystkie funkcje oryginalnego. Jedno jest pewne od Lidla i mojego działającego jest kilka razy droższy.
    Pilot który mam dostępny ma funkcje do zmieniarki i do Deck-a ma. Pozostale też. Pozdrawiam
  • #5 10820532
    listwarski
    Poziom 10  
    Kupiony za 90 zł Logitech Harmony 300 działa z tą wieżą (sprawdzone z amplitunerem i zmieniarką - decka nie podłączałem), a kupiony w LIDL'u pilot z 1/3 tej ceny nie działa. Dodatkowo Harmony zastąpił resztę pilotów w pokoju. Pozdrawiam