logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Komputer do grafiki do 2400 zł z 8 GB RAM - gdzie kupić?

ania_baranska 18 Maj 2012 12:31 1535 3
REKLAMA
  • #1 10909762
    ania_baranska
    Poziom 2  
    Witam serdecznie,

Jestem grafikiem komputerowym i niestety z powodu zbyt wysokich napięć (ukłony dla elektrowni) spalił mi się komputer. Proszę mi doradzić co na szybko mogłabym kupić za kwotę do 2.300-2400. Monitor na szczęście jest nowy i przetrwał. Proszę mi także doradzić w którym sklepie internetowym mogę na szybko zamówić z opcją składania. Wiem tylko tyle, że ten komputer musi mieć 8 GB pamięci RAM, zwłaszcza, że moje projekty są dosyć pamięciożerne.
  • REKLAMA
  • #2 10909785
    rochóń
    Poziom 15  
    Ocena: 11
    ania_baranska napisał:
    ukłony dla elektrowni
    To co się 'spaliło' wszystko ? A może tylko zasilacz trzeba wymienić ? Diagnozował ktoś podzespoły ? Skąd wiadomo, że to wina przepięć ?

PS. Instalację można zabezpieczyć przed przepięciami czy zastosować UPS-a.
  • REKLAMA
  • #3 10909799
    ania_baranska
    Poziom 2  
    Oczywiście proszę Pana, diagnoza był przeprowadzona, spalony procesor, zasilacz i karta graficzna. Tylko RAM jest dobry, ale to są stare kości. Ponadto jeszcze dysk ale on również jest bardzo stary i brakuje mi już na nim miejsca. Już jakiś czas temu myślałam o zmianę jednostki centralnej na zupełnie nową. Akurat nie było mnie w domu, a Panowie z elektrowni naprawiali coś na całej ulicy i ponoć co chwilę włączali i wyłączali prąd. Dodatkowo spalił się dekoder tv n, ale tutaj przynajmniej wiem, że dostanę nowy.

Oczywiście, że mogę się procesować z miejscową elektrownią, ale teraz nie ma na to czasu, a praca czeka.

Dodano po 45 [sekundy]:

UPS - to dobry pomysł, szkoda, że po fakcie.
  • #4 10910377
    wariato
    Poziom 43  
    Ocena: 838