Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cieknie Junkers Euroline modelu nie znam

23 Maj 2012 20:42 2537 5
  • Poziom 9  
    Cieknie mi z jakiejś puszki.
    Nie znam się na tym kompletnie i chciałbym się dowiedzieć co to za część. Wygląda jak nieco większa puszka sardynek.
    Znajduje się u dołu urządzenia, po lewej stronie.
    Z jej prawej strony wychodzi jedna rurka i to w jej okolicy jest wyciek.
    Jednak wygląda ona jakby wracała do "puszki" z powrotem na jej tylnej części.
    Z góry dziękuję za pomoc.
  • Specjalista - systemy grzewcze
    Jeżeli masz ZW23KE lub AE to ta puszka to wymiennik płytowy. Jeżeli cieknie z jego prawej strony to masz pęknięte przyłącze powrotu. Oczywiście mogło tylko wywalić oringi. Najtaniej wyjdzie Ci wezwać serwis.
  • Poziom 9  
    Czy to przyłącze powrotu to profesjonalna nazwa ? nie potrafię znaleźć ceny tego w necie nigdzie, a "fachowiec" liczy sobie za usunięcie usterki 300 zł ...
  • Poziom 2  
    Witam,
    Odgrzewam temat.
    Mam ten sam problem w moim piecu EUROLINE, kapie mi z tego przyłącza powrotu (co raz bardziej)
    Będę wdzięczny za pomoc jak to naprawić ewentualnie gdzie tanio można kupić ten feralny element.
  • Poziom 10  
    Witam, posiadam podobny piec i również mam problem z przyłączem powrotu. Rozebrałem cały zespół i niestety wyraźnie widać, że przy jednym przyłączu jest pęknięcie (przyłącze wykonane jest z szarego tworzywa sztucznego).
    Znalazłem tą część, jednak cena jak za plastikową złączkę nieco poraża - 180 zł, wyboru nie mam - element zamówiłem i jak tylko przyjdzie napiszę jak poszło z wymianą.
    Pozdrawiam, Czarek.
  • Poziom 10