logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wyciek z puszki w dolnej części Junkers Euroline - co to za część?

thrasher 23 Maj 2012 20:42 3080 6
REKLAMA
  • #1 10927695
    thrasher
    Poziom 10  
    Ocena: 3
    Cieknie mi z jakiejś puszki.
    Nie znam się na tym kompletnie i chciałbym się dowiedzieć co to za część. Wygląda jak nieco większa puszka sardynek.
    Znajduje się u dołu urządzenia, po lewej stronie.
    Z jej prawej strony wychodzi jedna rurka i to w jej okolicy jest wyciek.
    Jednak wygląda ona jakby wracała do "puszki" z powrotem na jej tylnej części.
    Z góry dziękuję za pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 10928401
    -west
    Specjalista - systemy grzewcze
    Ocena: 523
    Jeżeli masz ZW23KE lub AE to ta puszka to wymiennik płytowy. Jeżeli cieknie z jego prawej strony to masz pęknięte przyłącze powrotu. Oczywiście mogło tylko wywalić oringi. Najtaniej wyjdzie Ci wezwać serwis.
  • REKLAMA
  • #3 10931376
    thrasher
    Poziom 10  
    Ocena: 3
    Czy to przyłącze powrotu to profesjonalna nazwa ? nie potrafię znaleźć ceny tego w necie nigdzie, a "fachowiec" liczy sobie za usunięcie usterki 300 zł ...
  • REKLAMA
  • #4 13025529
    mcbialy
    Poziom 2  
    Ocena: 6
    Witam,
    Odgrzewam temat.
    Mam ten sam problem w moim piecu EUROLINE, kapie mi z tego przyłącza powrotu (co raz bardziej)
    Będę wdzięczny za pomoc jak to naprawić ewentualnie gdzie tanio można kupić ten feralny element.
  • #5 15235745
    Czary79
    Poziom 11  
    Ocena: 14
    Witam, posiadam podobny piec i również mam problem z przyłączem powrotu. Rozebrałem cały zespół i niestety wyraźnie widać, że przy jednym przyłączu jest pęknięcie (przyłącze wykonane jest z szarego tworzywa sztucznego).