Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sharp LC 32AD5E-BK - nie działa łącze HDMI

luk1977 23 Maj 2012 22:22 2446 3
  • #1 23 Maj 2012 22:22
    luk1977
    Poziom 1  

Szanowni forumowicze

Moja ciocia ma wymieniony w temacie telewizor spięty z tunerem Pace PVR cyfry plus. Telewizor działał bez żadnych problemów, nagle wczoraj po włączeniu obraz mruga, ekran jest jakby podzielony na poziome pasy, pomiędzy nimi jest jakby klatkowanie. Dźwięk ok. Sprawdziłem tuner na innym telewizorze, jest ok, kabel HDMI też jest w porządku. Połączyłem tuner z TV kablem euro i działa. Czyli wychodzi na to, że coś jest nie tak z łączami HDMI (jestem laikiem więc taki wniosek). Próbowałem obydwa łącza i efekt ten sam - paski i migotanie.
    TV jest spięty z tunerem, nigdy nie podpinany do komputera, po prostu sobie grzecznie działał, aż nagle przestał.
    Jaka może być przyczyna, czy z uwagi, że to już dość leciwy sprzęt ewentualna naprawa może być nieopłacalna, co może wymagać wymiany? Za wszelkie uwagi i porady z góry serdecznie dziękuję.

0 3
  • #2 08 Sty 2013 17:18
    monitor_9988
    Poziom 1  

Mam podobny problem. Czy udało się rozwiązać ten defekt? Co było przyczyną i jaki był koszt naprawy?

0
  • #3 08 Sty 2013 17:31
    houruk
    Poziom 18  

Ale na innym kablu nie sprawdzałeś?

0
  • #4 08 Lut 2013 22:13
    krogon
    Poziom 10  

Identyczny problem pojawił się również u mnie. Problemem raczej nie jest łącze HDMI, gdyż identyczna sytuacja występuje po podłączeniu komputera poprzez VGA. Co ciekawe częstotliwość mrugania/migotania zależna jest od ustawionej rozdzielczości (różne odświeżanie pionowe?). Dla minimalnej rozdzielczości (bodajże 640×480 albo 480x360) migotanie ustępuje, a obraz jest stale przecięty w poziomie i zaczyna się od nowa.

Co może być przyczyną. Czy poprzednicy rozwiązali problem?