logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak postawić ShoutBox? Proszę o dokładne instrukcje.

Link9292 16 Sty 2005 13:32 2192 19
REKLAMA
  • #1 1143163
    Link9292
    Poziom 15  
    J.w. Jestem w tym temacie zielony. Zalozylem swoje forum ( www.hardwareforum.prv.pl ) i chcialbym wstawic ShoutBox. Nie wiem jak i prosilbym o pomoc - krok, po kroku.
  • REKLAMA
  • #2 1143304
    aren
    Poziom 28  
    Ocena: 46
    proponuje postawic forum phpbb by przemo - tam sa wszystkie modyfikacje rownież ShoutBox. albo udac sie na storne www.phpbb.pl i sciagnac modyfikacje ShoutBox i zmodyfikowac samemu swoje forum.

w zalaczniku jest plik install.txt i tam jest napisane ktore pliki nalezy edytowac i co do nich dopisac. Zajmie ci to 5 minut :)
    Załączniki:
    • ShoutBox by Przemo.zip (14.91 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #3 1143663
    Link9292
    Poziom 15  
    Na tej stronie wlasnie bylem i wyszukalem tutoriala...z ktorego nic nie zrozumialem :|.
  • #4 1143708
    arnoldk_20
    Poziom 35  
    Ocena: 114
    Link9292 napisał:
    Na tej stronie wlasnie bylem i wyszukalem tutoriala...z ktorego nic nie zrozumialem :|.

Zainstaluj sobie phpBB modified v1.8 by Przemo.
    On zawiera ShoutBox i wiele innych modyfikacji http://www.przemo.org/phpBB2/index.php?cid=0
  • REKLAMA
  • #5 1143746
    Link9292
    Poziom 15  
    No tak, ale copotem z tym plikiem zrobic? Zabralem sie za ShoutBoxa z tego tutoriala ale nie wiem skad mam wziac plik admin/admin_db_utilities.php

Cytat:

#
    #-----[ OPEN ]------------------------------------------
    #
    katalof/nazwa_pliku
    np
    includes/constants.php

Otwórz plik o wskazanej nazwie np przy pomocy Edit plusa

Ten plik jest na serwerze (Lycos) i nie wiem jak go tym programem otworzyc...
  • REKLAMA
  • #6 1143784
    aren
    Poziom 28