Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kino domowe - kompletowanie zestawu

adam20619 02 Wrz 2012 19:13 1551 7
  • #1 02 Wrz 2012 19:13
    adam20619
    Poziom 9  

Witam
    Chciałbym kupić swoje pierwsze kino domowe, więc jestem zielony w temacie. Jestem raczej wymagającym klientem, więc zależy mi na jakości dźwięku. Do tej pory posiadałem wieżę hi-fi. Kino domowe miało by być przeznaczone na słuchanie muzyki i do oglądania filmów.
    Pierwsze co mi przyszło do głowy to zwykły sprzęt, amplituner + dvd w jednej obudowie (1000 W i ładny wygląd). Po przeczytaniu kilku artykułów zrezygnowałem. Szukam dobrego kina do filmów i słuchania muzyki - głos musi być mocny, a przede wszystkim czysty. Znalazłem taki sprzęt: Yamaha RX-V671. Do tego potrzebuję komplet głośników + subwoofer. Na razie dvd zostawiam te które mam. Cena to max 3000 zł. Pomieszczenie to ok. 20 m2. Jeżeli o czymś zapomniałem to proszę pisać.
    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Jestem otwarty na propozycje.

0 7
  • #2 03 Wrz 2012 01:01
    dobrarada
    Poziom 1  

Polecam ta yamahe ,u mnie pracuje na szwedzkich kolumnach - Dynavoice challenger M85 -zestaw 5+1.Wazne zeby rozstaw kolumn byl dosc duzy ,czystosc jest na b.wysokim poziomie,choc na poczatku do sredniej glosnosci brakowalo mi "low-bassu" ,jest to specyfika chyba yamachy ale sub nadrobil i jestem baardzo mile zaskoczony, czystoscia i barwa dzwieku.Wejscia najlepiej podpiac przewodem optycznym!!

Proszę poprawić post - regulamin pkt.3.1.13 [dzimi]

0
  • #3 03 Wrz 2012 21:37
    adam20619
    Poziom 9  

Mam pytanie jeszcze odnośnie słuchania muzyki. Ta co jest nagrywana na płytach to muzyka stereo, a nie wielokanałowa. Jak to wygląda w amplitunerze. Czy mogę na czas słuchania muzyki zrezygnować z reszty głośników, aby słuchać w stereo? Jak wtedy brzmi muzyka. Są różne opinie na ten temat.