logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Logitech C110 - kamera nie działa, brak reakcji po podłączeniu, dioda nie świeci

Bunia03 07 Wrz 2012 15:32 1866 2
REKLAMA
  • #1 11287748
    Bunia03
    Poziom 2  
    Niedawno kupiłem kamerkę i mówiąc najprościej nie działa. Nie znam się na tym kompletnie, dlatego też pisze. Kamerka logitech c110. Podłączyłam, powinna od razu zadziałać, nie zadziałała. Kiedy ją podłącze wyskakuje mi komunikat, że znalazło sprzęt. Zainstalowałam dodatkowe oprogramowanie ze strony firmy, choć podobno nie jest konieczne, dalej nic. Kamerka nie reaguje- dioda się nie pali. Za każdym razem, jak podłączę, wyskakuje "kreator znajdowania nowego sprzętu" i komunikat o znalezionym sprzęcie. Kiedy włączę program ściągnięty ze strony logitech, jest komunikat ze kamerka jest niepodłączona, lub podłączona nieprawidłowo.
    Jak pisałam jestem kompletnie zielona w tej kwestii dlatego też byłabym bardzo wdzięczna za pomoc. Z góry dziękuję.
  • REKLAMA
  • #2 11287887
    Dj Haker

Poziom 35  
    Ocena: 99
    Bunia03 napisał:
    Podłączyłam, powinna od razu zadziałać, nie zadziałała.

Nic bardziej mylnego :)
    Najpierw pobierasz sterowniki stąd:
    http://www.logitech.com/pl-pl/support/webcams/webcam-C110
    dostosowane do Twojego systemu operacyjnego ( jaki masz ? ).
    Instalujesz to oprogramowanie i dopiero po zakończeniu możesz podłączyć kamerę. System automatycznie powinien odnaleźć sterowniki, które wcześniej zainstalowałaś. Aby zainicjować pracę kamery, musisz uruchomić jakiś program, który ją obsłuży. Może to być np. Skype. W opcjach wideo powinien pojawić się obraz z kamerki, jeśli wszystko zainstalowałaś poprawnie.

Skoro kamera jest wykrywana przez system, to nikłe szanse, że jest uszkodzona. Po prostu coś robisz źle przy instalacji sterowników.

EDIT:
    Spróbuj z wersją Smart oraz Full Installer.
    Konto firmowe: