logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć Livebox 2.0 z TP-LINK TL-WR740N przez kabel?

warhlak 09 Wrz 2012 13:09 3900 8
REKLAMA
  • #1 11293566
    warhlak
    Poziom 9  
    Ocena: 1
    Witam wszystkich,

Jeśli chodzi o sieci komputerowe to jestem totalnym laikiem i chciałbym was prosić o „łopatologiczne wytłumaczenie” krok po kroku. Wiem, że tego typu tematy były, ale nie mogłem znaleźć rozwiązania konkretnie dla tego routera i tego sposobu podłączenia.
    Ze względu na odległość pomiędzy budynkami ( i pewnie grubość murów ) nie mogę mieć sygnału WI-FI w każdym z nich. LIVEBOX z podpiętym 1 komputerem stacjonarnym (po kablu) jest postawiony w 1 budynku. Za pomocą kabla (niestety przedłużenie sygnału WI-FI nie wchodzi w grę) chciałbym podłączyć w 2 budynku router TP-LINK-a ( taki posiadam), a do niego 2 laptopy (już za pomocą WI-FI).

Posiadam taki zestaw:
    LIVEBOX-a 2.0
    Router TP-LINK tl-wr740n
    70mb „skrętki z grubymi końcówkami”

Proszę o pomoc w opisaniu sposobu podłączenia i konfiguracji routera.

Z góry dziękuję za poświęcony czas i cierpliwość, ale tak jak wspominałem w tym temacie jestem kompletnym głąbem i przy pierwszych samodzielnych próbach wspomaganych informacjami z for internetowych zamieszałem się strasznie.
  • REKLAMA
  • #2 11294014
    jimasek
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2675
    Tu masz podobny temat chodź inne urządzenia Link - ogólne zasady są takie same.
  • REKLAMA
  • #3 11294348
    warhlak
    Poziom 9  
    No właśnie jest sporo podobnych tematów, tyle że jak wspomniałeś do innych urządzeń. W tym temacie, który zaproponowałeś wymagane są zmiany w „urządzeniu nadrzędnym” co w przypadku Livebox-a odpada ( z tego co mi wiadomo ).
    Mając te dwa urządzenia wiem na ten moment :