logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Telewizor 40-42 z przeglądarką internetową do 2500 zł - Samsung czy inny?

walec1980 11 Paź 2012 14:25 13080 13
REKLAMA
  • #1 11400478
    walec1980
    Poziom 10  
    Ocena: 12
    witam!
    jestem na etapie kupna tv, szukam czegoś w rozmiarze 40-42", interesuje mnie tv, na którym mógłbym swobodnie korzystać z neta a nie tylko z aplikacji dostarczonych przez producenta. Sprzedawca w sklepie powiedział mi, że na ten moment tylko samsungi mają przeglądarkę, gdzie będę mógł swobodnie przeglądać neta, a reszta firm oferuje tylko wybrane aplikacje..czy to prawda? powiedział mi także, że do wyboru mam modele wifi ready - wtedy muszę dokupić adapter, bądź wifi direct - nic nie muszę kupować i net śmiga jak na kompie. Ile w tym prawdy? Nigdy nie miałem żadnego tv z funkcją smart i nie znam się na tym zupełnie. Interesuje mnie coś w przystępnej cenie, tzn 2000-2500. Czy istnieją na dzień dzisiejszy tv pozwalające swobodnie przeglądać strony internetowe czy to tylko chwyt marketingowy?chodzi mi o dostęp do poczty czy oglądniecie jakiegoś filmiku na portalu typu zalukaj.tv lub innym tego rodzaju...
    Pomożecie?
  • REKLAMA
  • #2 11400546
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #3 11400597
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #4 11400765
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #5 11401100
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #6 11401314
    Pawel2420
    Poziom 31  
    Ocena: 101
    Jeśli mogę coś doradzić to kup "zwykły" telewizor i jakieś urządzenie typu Android TV (np. takie w formie dongla HDMI). Koszt to około 300 zł. W zamian za to: WiFi, normalna przeglądarka, możliwość instalacji dowolnych aplikacji, obsługa przez USB najróżniejszych urządzeń itd.
  • #7 11401364
    walec1980
    Poziom 10