logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dysk zewnętrzny Samsung 500 gb - przywrócenie do życia

danielleinad 13 Gru 2012 15:02 1806 10
REKLAMA
  • #1 11646503
    danielleinad
    Poziom 9  
    Witam serdecznie wszystkich forumowiczów !

Zdecydowałem się napisać, gdyż czytając to forum jestem pod wrażeniem profesjonalizmu członków tego forum. Wiele razy informację zawarte mi pomogły w awariach komputera. Piszę bo mam problem, a w innych tematach nie za bardzo mogłem znaleźć konkretne informację co mogę zrobić. Nie znam się na tym, a wiem, że problem taki rozwiązuję się indywidualnie i nie ma gotowych recept. Otóż przez przypadek włączyłem formatowanie nie tego dysku co chciałem. Odrazu się zorientowałem i je wyłączyłem. Teraz przy próbie wejścia do dysku wyskakuje "Dysk w stacji dyskow J jest niesformatowany. Czy chcesz sformatowac go teraz?". Programem DMDE mogę oddzyskać dane pojedyńczo kiedy włącze skan NTFS. Chciałem się zapytać czy istnieje jeszcze szansa, żeby go przywrócić do życia bez przegrywania wszystkich plików pojedyńczo ? Nie znam się na tym wogóle, może coś tylko z tym MDFem się stało ? tylko nie zabardzo wiem jak cokolwiek zrobić, a w necie nie trudno dotrzeć do konkretnych informacji.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Przesyłam 2 screeny i plik do porównania:

https://obrazki.elektroda.pl/8937510700_1355407203.jpg

https://obrazki.elektroda.pl/9142138000_1355407077.jpg
    Załączniki:
    • lba_0_101.bin (50.5 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 11653546
    danielleinad
    Poziom 9  
    Hej pomoże ktoś?
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 11653845
    danielleinad
    Poziom 9  
    Czyli mam rozumieć, że pozostaje tylko odzysk plik po pliku w DMDE ?
  • #6 11654158
    danielleinad
    Poziom 9  
    Trochę czarna magia jak dla mnie :( Możesz coś bliżej powiedzieć ? chodzi o sygnaturę MBR/Boot ?