Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LG 32LK530 Moduł dostępu warunkowego "Conax" nie działa właściwe

picia-001 15 Sty 2013 13:24 3930 5
  • #1 15 Sty 2013 13:24
    picia-001
    Poziom 9  

    Witam posiadam telewizor LG 32LK530. zdecydowałem się na pakiet cyfrowy od mojego operatora TK dostałem moduł dostępu warunkowego Conax wraz z kartą. włożyłem do TV i już się cieszyłem odkodowanymi kanałami radość nie trwała jednak długo po którymś uruchomieniu TV wyświetlił się komunikat "Brak Modułu CI" wyłączyłem i włączyłem ponownie TV wszystko było OK pomyślałem że to może coś operator robił ale problem się powtarzał. zgłosiłem problem operatorowi wymienił mi moduł wraz z kartą na nowy problem się jednak nie rozwiązał. Dodam że na telewizorze THOMSON wszystko chodzi bez zarzutu. Postanowiłem szukać pomocy w serwisie gdyż TV jest jeszcze na gwarancji serwis polecił aktualizację softu zrobiłem lecz problem pozostał przyjechał serwisant do domu wymienił płytę główną i niestety problem dalej jest. Mam pytanie czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem w tej marce. może jest jeszcze jakieś wyjście (zmiana modułu nie wchodzi w grę operator ma tylko tą markę)

    0 5
  • #2 19 Sty 2013 22:57
    marcin.waski
    Poziom 23  

    Niestety nie wszystkie moduły CI są w 100% kompatybilne ze wszystkimi telewizorami wyposażonymi w złącza CI.
    Miałem taki przypadek z Samsungiem serii 8. Musiałem zaproponować swojemu klientowi zewnętrzny tuner z wbudowanym modułem CI.

    0
  • #3 21 Sty 2013 14:51
    picia-001
    Poziom 9  

    No tak kolego ale to wina producenta telewizora niewłaściwe oprogramowanie powinni pisać poprawki do softu

    0
  • #4 06 Mar 2013 00:23
    kichu123
    Poziom 10  

    Walczę z Sharp-em Aquos-em i modułem CI i mam podobny problem, że co jakiś czas po włączeniu TV "nie widzi modułu CI" a menu CI jest na szaro - czyli nieaktywne. Radzę sobie wyjęciem i włożeniem na włączonym TV modułu CI i czekam na komunikat: "karta CI została zainicjowana". Po przeczytaniu instrukcji od TV zrobiłem aktualizację do najnowszej wersji oprogramowania a używając opcji w menu: Ustawienia->Opcja->Menu CI->Aktualizacja oprogramowania - zaktualizowałem moduł CI.

    Na razie od kilku godzin działa i nie zrobił żadnej głupoty, nie wiem czy to pomogło, ale wiem, że trzeba wchodzić w menu modułu CI i sprawdzać wiadomości, dostałem np info, że mam jakieś nowe programy cyfrowe i mam sprawdzić w EPG co mi doszło, jak i info o konieczności ponownej instalacji modułu bo 27.02.2013 mój operator TK zmienił coś u siebie.

    Walczę jeszcze z problemem synchronizacji obrazu i dźwięku, jak lecą w różnym czasie z przesunięciem. Na razie ten problem rozwiązywałem P+ i - i było już dobrze a teraz po aktualizacjach jeszcze ten problem się nie pojawił.

    Będę sprawdzał i napiszę jak tylko coś ustalę.

    0
  • #5 16 Mar 2013 23:43
    kichu123
    Poziom 10  

    Atkualizacja pomogła na tyle, że problem pojawia się raz na tydzień, ale jest.

    NIE UDAŁO MI SIĘ ZNALEŹĆ LEKARSTWA NA TĘ CHOROBĘ. Temat zostaje otwarty. Proszę o pomoc jeśli kouś uda się go rozwiązać/ zdiagnozować.

    0
  • #6 22 Mar 2013 07:38
    picia-001
    Poziom 9  

    To wy macie o tyle dobrze, że możecie zaktualizować oprogramowanie modułu CI, mój operator jeszcze do tego nie dorósł i nie udostępnia nowego softu. Może za jakiś czas się ta opcja pojawi. Po otrzymaniu komunikatu o braku modułu CI pozostaje ponowne uruchomienie telewizora i problem znika. Trochę to denerwujące.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo