logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Streaming z dwóch kamer IP na WWW - jak zrealizować??

dzilupl 23 Sty 2013 15:07 5790 7
  • #1 11829805
    dzilupl
    Poziom 10  
    Witam wszystkich.

Posiadam 2 kamery IP (IPC-HF3200, http://www.dahuasecurity.com/products/ipc-hf3200--16.html) wspierające H.264 i RTSP. Potrzebuję te 2 kamerki wrzucić na stronę www. Problem w tym że nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie. Czy ktoś może mi doradzić jak to zrobić z użyciem darmowego/open-sourceowego serwera streamingu??
    Jako OS na serwerze streamingu wybrałem wstępnie ubuntu 12.04 LTS (oczywiście wersja bez żadnych okienek, serwerowa).
    Będę wdzięczny za jakieś sugestie/propozycje. Jeśli znacie jakieś rozwiązania na inne systemy operacyjne też podajcie - OS zawsze można jeszcze zmienić na serwerze gdyż będzie on służył tylko do streamingu.
  • #2 11830785
    Pawel2420
    Poziom 31  
    Ocena: 101
    dzilupl napisał:
    [...]Problem w tym że nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie. Czy ktoś może mi doradzić jak to zrobić z użyciem darmowego/open-sourceowego serwera streamingu

Darmowe oprogramowanie niestety wymaga sporej wiedzy do jego konfiguracji.
    Szansa, ze zrobisz to sam jest raczej znikoma.
  • #3 11832484
    dzilupl
    Poziom 10  
    A konkretniej jakieś przykłady??
    Akurat tak się składa że jestem informatykiem więc jest szansa że dam rady :)) Ale tak jak pisałem - streaming to nie moja "działka" i robię go po raz pierwszy dlatego prosiłem o pomoc z konkretnymi propozycjami.
  • #6 11837419
    dzilupl
    Poziom 10  
    maly_smok - dzięki za konkret. Robiłeś może coś na C++ RTMP Server? Masz jakieś doświadczenie z tym serverem? Jestem na etapie jego konfiguracji i pytam w razie potrzeby pomocy.