Witam wszystkich użytkowników "elektronicznej smyczy" o nazwie Siemens CX65. Jestem kompletnym laikiem w dziedzinie konfiguracji sprzętowej PC. Tydzień temu stałem się posiadaczem tej fajnej komórki, lecz miałem masę problemów z jej podłączeniem przez port IRDA do peceta. Ponieważ internet ma kształcić, pragnę podzielić się informacjami, jak docieram do pełnej satysfakcji i używalności komórki, wraz z komputerem PC i systemem Windows XP Profesjonal. Żałuję trochę, że nikt nie wpadł na pomysł, by opisać w internecie, w jednym miejscu problemy związane z jej podłączeniem. Kupiłem port IRDA i zaczęły się schody! Kabelek podłączyłem do COM2. System automatycznie go wykrył i pojawiła się jednostronna łączność. Mogłem przesyłać dane z komputera na telefon. Mini płytka instalacyjna IRDY nie była potrzebna, a nawet nie chciała odpalić. W sklepie zrobiono mi przegrywkę na dużą płytkę CD i instalacja ruszyła. Drugim elementem była instalacja programu, eksploratora telefonu, z którą do teraz mam problem. Pobrałem darmowy program ze strony www.siemens-mobile.com, którego wielkość to prawie 34 MB. Uruchomiłem setup i klapa. Po chwili wystąpił komunikat, o treści: 1607: Nie można zainstalować programu InstallShield Scripting Runtime. Przeszukałem wszechwiedzący internet, by dowiedzieć się, gdzie tkwi błąd? Gdzieś mignęło mi przed oczami, że ból leży w pliku "msiexec.exe", bo program instalacyjny go nie widzi. Z pomocą Total Commandera, znalazłem plik w katalogu: C:\WINDOWS\system32\dllcache. Pomyślałem sobie, że może jego położenie jest niewłaściwe i skopiowałem plik do katalogu Windows oraz do katalogu Windows\system32. Tym sposobem znalazł się w trzech różnych miejscach. Na chłopski rozum, pomyślałem, że jest zbyt daleko od "kręgosłupa systemu" i trochę go przybliżyłem. Po uruchomieniu instalacji oprogramowania do telefonu, komunikat już się nie pojawił i instalacja przebiegła poprawnie. Moje szczęście było nie do opisania. Ból nastąpił w momencie, gdy próbowałem podglądnąć, co