logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Konfiguracja modułu WiFi AK21 z TV Samsung UE46ES5500 i routerem TP LINK WR740N

blazejrc 15 Lut 2013 19:06 1977 6
REKLAMA
  • #1 11939234
    blazejrc
    Poziom 2  
    Witam,

Z góry przepraszam za wszelkie nieścisłości w moim rozumowaniu ;) W domu mam wifi z routera TP LINK WR740N, wszystko idealnie śmiga.
    Jakiś czas temu zakupiłem telewizor Samsung UE46ES5500, niestety bez modułu wifi (połączenie kablowe odpada) więc zakupiłem taki wpinany no name 'AK21' mogący pracować i jako Access Point i jako Router.
    Niestety po podłączeniu niechce wyszukać żadnej sieci automatycznie, po zmianie na wpisywanie ręczne pyta o:
    IP Address:
    Subnet Mask:
    Bramke:
    DNS Server:
    Próbowałem wpisać wartości z routera, ale to było raczej błędne rozumowanie. Prosiłbym o podpowiedź albo radę bo jestem w temacie zielony ;]

pozdrawiam
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 11939245
    jimasek
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2677
    blazejrc napisał:
    więc zakupiłem taki wpinany no name 'AK21'

Może jakiś link lub obrazek?
  • REKLAMA
  • #3 11939269
    blazejrc
    Poziom 2  
    To jest ten model Link.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 11939294
    piterus99
    Poziom 43  
    Ocena: 328
    A czytałeś instrukcje? To urządzenie należy najpierw skonfigurować komputerem przed podłączeniem do telewizora. W TV ma być ustawione pobieranie automatyczne adresu w każdym razie.
  • #5 11939853
    blazejrc
    Poziom 2  
    Próbowałem go skonfigurować przeglądarką, ale chciał się połączyć tylko w trybie routera. Gdy zmieniałem na AP to bez reakcji. Co do załączonej instrukcji to opisują tylko konfigurację routera.
  • #6 11939866
    jimasek
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2677
    Dla konfiguracji AP musisz wpisać jakiś adres IP do karty sieciowej bo brak serwera DHCP w sieci.