logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór laptopa 17 Dell do 2500 zł z matową matrycą i Windows 7

victoria221 18 Lut 2013 00:11 2436 11
REKLAMA
  • #1 11949922
    victoria221
    Poziom 9  
    Witam, ponieważ padł mi laptop, planuję kupić nowy...i tutaj mam problem. Otóż nie znam się aż tak super na tych wszystkich parametrach, ale wiem jaki chciałabym żeby był:)
    dużo słyszałam ostatnio o laptopach Dell, jednak szczerze wątpię czy się zmieszczę w kwocie ok 2000-2.500:
    -głównie przeznaczony do pracy w programach typu Office, internet, czasem jakiś film, zgrywanie fot, raczej żadnych gier, ogólnie do użytku domowego, RAM 4 chyba wystarczy
    - 17 calowy, matowa matryca i obudowa też (żeby nie było odcisków palców:), win7
    - żeby się nie nagrzewał i dość cicho chodził - poprzednik Toshiba A300D to była jakaś masakra głośny i na maksa gorący!
    -żeby troszkę na baterii pochodził bez częstego ładowania

Bardzo proszę o poradę, propozycje:)
  • REKLAMA
  • #2 11950016
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #3 11950037
    sajmosia
    Poziom 17  
    Ocena: 35
    Hejka - chcesz dobrego laptopa, ktory sie nie grzeje i pociagnie troche na baterii ?

Mam tylko jedna odpowiedz w tym przedziale cenowym. Macbook pro 17'' z 2006 roku.

Aluminiowa oburowa, wciagnie do 8 GB pamieci, mozesz zainstalowac Os X, Winde i linucha na jednum dysku i ciagnie przez 8 godzin.. Tak, nie przeczytales sie, prawie 8 godzin mozesz pracowac na tym (na nowej baterii) w sensie word, excel itp (tak do pracy).
    Wiem z autopsji.

Pozdro.
  • #4 11950086
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #5 11950098
    sajmosia
    Poziom 17  
    Ocena: 35