logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

ALAN 42 MULTI - Czy warto kupić przenośne CB? Opinie i różnice w modelach

sunlux 20 Lut 2013 13:21 6654 7
REKLAMA
  • #1 11960610
    sunlux
    Poziom 20  
    Ocena: 120
    Witam,
    nie mam żadnego doświadczenia w materii CB, przez wiele lat byłem wręcz przeciwnikiem zagracania sobie samochodu dodatkową elektroniką i myślałem raczej o czymś przenośnym.

Proszę o opinie na temat tego przenośnego CD ALAN 42 MULTI
    Pod względem mobilności jest to urządzenie o którym myślałem.

Czy warto go kupić?
    Czy coś trzeba w nim zmienić, odblokować ?
    Czy dorównuje lub wręcz ma identyczne parametry co stacjonarne odpowiedniki ?

Widziałem kilka wersji tego modelu, wszystkie pod tą samą nazwą ALAN MULTI 42. Różnice polegają w samym wyświetlaczu - jedne mają prosty wyświetlacz a inne dość rozbudowany. Na co zwrócić uwagę ? Czasami pojawia się tam nazwa midland, czy to ma jakie znaczenie ?
  • REKLAMA
  • #2 11960705
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #3 11960745
    DziadzioMiecio
    Poziom 27  
    Ocena: 142
    Tak jeśli zamontujesz zewnętrzną antenę to jeszcze jako tako działa.
  • #4 11965010
    sunlux
    Poziom 20  
    Więc przy zastosowaniu identycznej anteny zewnętrznej taki ręczniak ALAN 42 MULTI będzie miał identyczne lub choć zbliżone parametry do tradycyjnych CB ?
    Chodzi mi o takie parametry jak czułość i moc nadawania.
  • REKLAMA
  • #5 11965564
    .Labrador
    Poziom 26  
    Ocena: 107
    sunlux napisał:
    Więc przy zastosowaniu identycznej anteny zewnętrznej taki ręczniak ALAN 42 MULTI będzie miał identyczne lub choć zbliżone parametry do tradycyjnych CB ?
    Chodzi mi o takie parametry jak czułość i moc nadawania.