Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Amica vk 5022 - odkurzacz się zepsuł, jak zdiagnozować i ew naprawić.

alex35cj 19 Maj 2013 19:03 2634 8
  • #1 19 Maj 2013 19:03
    alex35cj
    Poziom 6  

Witam, ostatnimi czasy popsuł mi się odkurzacz Amica vk 5022. Mianowicie zamiast włączenia się, zaczął śmierdzieć i dymić się.
    Miałem chwilę by zajrzeć do środka i udało mi się sprawdzić potencjometr i włącznik- są ok.
    Po drodze była płytka http://czesciagd.pl/amica-wronki-plytka-sterowania-1014079-p-208286.html z której nic nie wyczytałem.
    Dalej znalazłem jeszcze silnik, który po krótkim (zbyt krótkim) zastanowieniu podłączyłem prosto (bez tej płytki) do zasilania.
    Nie znam się na elektronice więc proszę o wyrozumienie.
    Nie wydarzyło się nic.
    Proszę o rady jak to naprawić, chcę zrobić z tego odkurzacza sprzęt do odkurzania samochodu, ew jakiś warsztatowy, dlatego chcę to zrobić jak najtaniej.
    Jak to jest z tymi silnikami w odkurzaczach, na tej płytce jest układ który prostuje napięcie zasilania??
    Proszę o jakieś informacje, porady i wiedzę na przyszłość... Pozdrawiam

0 8
  • Pomocny post
    #2 19 Maj 2013 19:12
    Dacomos
    Poziom 33  

Silnik można podłączyć bezpośrednio do sieci ( bez zdejmowania turbiny)
    Silnik ruszył? jeżeli nie to sprawdz szczotki.

1
  • #3 19 Maj 2013 19:20
    alex35cj
    Poziom 6  

Właśnie, jak to jest z tymi silnikami. Można podłączyć taki silnik prosto do sieci?- To znaczy nie potrzebuje jakiegoś mostka gretza do działania?
    Nie silnik nie ruszył, nic się nie wydarzyło...

0
  • Pomocny post
    #4 19 Maj 2013 19:29
    janek1815
    Poziom 38  

Tak można podłączyć do sieci będzie pracował na maksymalnych obrotach. Jeśli nic się nie wydarzyło zobacz jak wcześniej kolega pisał szczotki.

0
  • #5 19 Maj 2013 19:36
    alex35cj
    Poziom 6  

Dobrze sprawdzę je. Dzięki za te odpowiedzi.

0