Witam, jestem nowy na tym forum a także jestem laikem w składaniu komputerów(co zamierzam podszkolić, wraz z pomocą jaką uzyskam w tym temacie). Tak więc, w te wakacje planuje zakupić nowy komputer stacjonarny przeznaczony głównie do gier (Guild Wars 2, Metro, Wiedźmin 1-2 itp.) a także do pracy (głównie przy tworzeniu projektów instalacji elektrycznych).
Stworzyłem sam z siebie taki oto projekt wstępny, proszę o konstruktywne opinie na temat co było by lepiej dodać, z czego zrezygnować etc. Będę wdzięczny za każdą pomoc, a także nie ominę żadnego ciekawego posta. Na cały zestaw mam do przeznaczenia kwotę około 200.000 islandzkich koron (jest to około 5000zł). Kwota oczywiście może zostać przekroczona (mam na myśli nie więcej aniżeli 1000zł). Jest to wstępny projekt zestawu, który mam na myśli. Nie mam całkowitej pewności czy owe części posiadają dobre synergie i czy będą także razem dobrze pracować. Jak już mówiłem, jestem laikiem.
Procesor: Intel Core i7-3770 3.9GHz Turbo2.0, Quad Core, 8MB cache, 8xHT, 22nm
Dysk systemowy: 120GB SSD Mushkin Chronos 90K IOPS SATA3
Dysk Twardy: 2TB Seagate SATA3 7200rpm 64MB NCQ
Karta Graficzna: GeForce GTX650 2GB GDDR5 5.0GHz
Póki co to tyle, z tego co udało mi się wynaleźć. O ramach nie mam zbytniego pojęcia, a także o innych częściach komputera. Tak więc, proszę o pomoc
Stworzyłem sam z siebie taki oto projekt wstępny, proszę o konstruktywne opinie na temat co było by lepiej dodać, z czego zrezygnować etc. Będę wdzięczny za każdą pomoc, a także nie ominę żadnego ciekawego posta. Na cały zestaw mam do przeznaczenia kwotę około 200.000 islandzkich koron (jest to około 5000zł). Kwota oczywiście może zostać przekroczona (mam na myśli nie więcej aniżeli 1000zł). Jest to wstępny projekt zestawu, który mam na myśli. Nie mam całkowitej pewności czy owe części posiadają dobre synergie i czy będą także razem dobrze pracować. Jak już mówiłem, jestem laikiem.
Procesor: Intel Core i7-3770 3.9GHz Turbo2.0, Quad Core, 8MB cache, 8xHT, 22nm