logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

OKI 10ex. Opinia. Ile może kosztować doprowadzenie do stanu używalności?

metalex 06 Mar 2005 14:23 1271 4
REKLAMA
  • #1 1291636
    metalex
    Poziom 14  
    Ocena: 26
    nie znam się zbytnio na drukarkach co sądzicie natemat tej drukarki http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=43395961 ile może kosztować doprowadzenie jej do stanu używalności
    I pytanie do serwisantów na jakie uszkodzenia zwracać szczególną uwagę przy zakupie drukarki tego typu
  • REKLAMA
  • #2 1291657
    smxxx
    Poziom 2  
    oryginalny toner OKI 10ex kosztuje okolo 150zł.
    pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #3 1292445
    merkurus
    Poziom 21  
    Ocena: 47
    Dokładnie sprawdź bo toner może kosztuje 150zł orginalny kompatybilny pewnie dużo mniej lecz piszą, że nie ma kasety a to jest już inna śpiewka niedawno kupowałem całą kasetę do OKI lecz trochę wyższego modelu i płaciłem wraz z tonerem ponad 800zł. Więc się dobrze zastanów i dowiedz ile kosztuje cała kaseta do tej drukarki. Spróbuj dowiedzieć się w SALESIE. Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #4 1293440
    alek25
    Poziom 25  
    Ocena: 88
    Jeżeli nie masz dojścia do używanych a sprawnych bębnów to daj sobie spokój . O ile toner EKOPRINTA (dobry , sam używam) dostaniesz za 70 zł , to za cene bębna kupisz nowego lasera z HP
  • #5 1293496
    silvvester
    Poziom 25  
    Ocena: 159
    w sklepie bęben to było coś ok. 600
    na allegro widziałem od 250
    na twoim miejscu wziął bym ten model ale z bębnem używanym
    całość chodziła do 300 zł
    w tej drukarce jest to dobre że na panelu sterowania możesz ustawić krycie od 0 do 32 ,
    i to się nazywa oszczędność , bo w HP o takim czymś nie słyszałem po za ustawieniami w sterowniku które zmieniają krycie w zakresie kilku %