logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki wzmacniacz/amplituner do Tonsil Premium Front.

LoLeK347 13 Lip 2013 15:17 2868 12
REKLAMA
  • #1 12517057
    LoLeK347
    Poziom 9  
    Witam, potrzebuję porady, ponieważ w temacie nagłośnienia jestem zielony. Zamierzam kupić sobie kolumny Tonsil Premium Front i potrzebuję jakiegoś fajnego, w miarę taniego wzmacniacza/amplitunera, oraz kabli żeby to wszystko podłączyć. Jest w stanie mi ktos pomoc ?
  • REKLAMA
  • #2 12517463
    2konrafal1993
    Poziom 38  
    Ocena: 746
    Zestaw ma być używany tylko do muzyki czy jeszcze filmy itp. i w jakim przedziale cenowym?
  • REKLAMA
  • #3 12523517
    LoLeK347
    Poziom 9  
    Tylko muzyka 'Hardstyle' i raczej chodzi mi o nowy zestaw.
  • #4 12532334
    snoby2
    Poziom 15  
    Ocena: 9
    Ile na wzmacniacz jest pieniędzy.
  • #5 12536408
    qlimax2013
    Poziom 12  
    Ocena: 3
    OOO Jak hardstyle to jestem znawca. Do tych tonsil'i dobry będzie Denon AVR-1312B
    ale on troszkę kosztuje tak 1100 ale za to piękne doznania słuchowe gwarantowane.

Moderowany przez Pablo1964:

3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.

• REKLAMA
  • #6 12539734
    petrus
    Poziom 24  
    Ocena: 32
    Amplituner kina domowego nie zapewni nawet w połowię jak to ująłeś - pięknych doznań odsłuchowych. W szczególności dotyczy to najgorszych modeli danego producenta.
    Nie rozumiem także dlaczego polecasz do odsłuchu muzyki amplituner wielokanałowy, niższym kosztem można kupić sprzęt stereo (wzmacniacz lub amplituner), w dodatku otrzymamy jakość dźwięku zdecydowanie lepszą.
  • #7 12541813
    LoLeK347
    Poziom 9