Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

motorola xt890 - zablokowany PINem

kikka88 19 Wrz 2013 19:23 1650 5
  • #1 19 Wrz 2013 19:23
    kikka88
    Poziom 6  

    Witam, dostałam od Ex szefowej w Anglii motorole xt890, tam działała bez problemów lecz po przylocie do Polski i włożeniu polskiej karty telefon się zablokował. W osiedlowym "serwisie" koleś powiedział mi że nie da się tego odblokować, ale zaproponował odkupienie telefonu "na części" wiec coś mi tu śmierdzi. Po włączeniu telefon żąda czterocyfrowego kodu PIN (nawet bez karty sim) lub nazwisko rodowe matki. Z góry dziękuję za pomoc

  • Pomocny post
    #2 19 Wrz 2013 23:37
    staś pytalski
    Poziom 29  

    Przywróć ustawienia fabryczne poprzez hard reset. Z telefonu zostaną usunięte wszystkie dane.

  • #3 20 Wrz 2013 14:28
    kikka88
    Poziom 6  

    A jak mam go zrobić? Czy to jedyna opcja? Słyszałam o jakichś kodach serwisowych, ale nie jestem pewna czy w tej sytuacji one coś pomogą

  • Pomocny post
    #4 20 Wrz 2013 14:30
    tino2003
    Admin grupy GSM

    Hard reset lub zmiana softu to jedyne co można zrobić, żadne magiczne kody nic nie pomogą.

  • Pomocny post
    #5 20 Wrz 2013 14:31
    pala17
    Poziom 15  

    W skrócie to wygląda tak sorry ze po angielsku ale jestem w pracy i nie mam czasu na tłumaczenie. Jak by był jakis problem pisz po pracy przetłumaczę. Ps wszystkie dane zostaną usunięte.
    1) Ensure the handset is powered off

    2) Hold down the VOL DOWN and press the POWER ON key

    The phone will power up in Fastboot Flash mode

    3) Press the DOWN VOL until "Recovery" is highlighted, then press the VOL UP key to select.

    A picture of an Android will appear in the screen witha "!" symbol

    4) Press VOL UP and VOL DOWN simultaneously

    A blue Android system recovery menu will appear

    5) Press the VOL UP / VOL DOWN keys to highlight "wipe data/factory reset" then PRESS the POWER ON key to select.

    The phone will now clear the data to factory reset which takes about a minute.

    Filmik aby było łatwiej.
    http://www.youtube.com/watch?v=yU6og2lGVgk

  • #6 21 Wrz 2013 15:43
    kikka88
    Poziom 6  

    Ok. Dzięki wielkie, udało się.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME