logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Głośniki komputerowe (najlepiej 2.1; ew. 2.0) do 150 zł :D.

Wiwciu 21 Wrz 2013 14:12 7626 31
REKLAMA
  • #1 12761017
    Wiwciu
    Poziom 9  
    Witam. Zamierzam zakupić nowe głośniki do komputera. (2.1 / 2.0)

Jestem w tym prawie zielony, dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc.

Mój budżet to max 150 zł.

Wymagania to przede wszystkim:
    - wygląd (Kolor najlepiej czarny)
    - głośność
    - jakość
    - możliwość regulowania dźwięku (tzn. basy / tony itd...)

Do czego one mi będę służyć? Więc:

Najczęściej do słuchania muzyki, potem oglądania filmów i grania.

Chciałbym, aby były one noweJęzyk.

I jeszcze jedna prośba. Jak podajecie linki z jakimiś sklepami internetowymi, to prosiłbym, aby była możliwość zapłaty przy odbiorze. (tzn. przyjeżdża kurier z głośnikami, ja mu płace na miejscu i wszystko gra.) Bo inną metodą nie jestem w stanie zapłacić. Nie mam żadnego konta bankowego / karty kredytowej itp.

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc. Jeśli o czymś zapomniałem, pytajcie.

Jeśli zły dział, proszę o przeniesienie.

Mam nadzieję, że na tym forum znajdę kogoś kto zechce mi pomóc
  • REKLAMA
  • #2 12761058
    Sanjose
    Poziom 32  
    Ocena: 228
    W tej cenie może być ciężko, jedyne co mi do głowy przychodzi to Creative 2.1 Inspire T3130. Od 200 - 300 zł można już kupić konstrukcje całkiem ładnie brzmiące np. Modecom MHF60. Na twoim miejscu, jeśli głośniki Ci nie są potrzebne natychmiast, dozbierałbym do tych 200 - 280 złotych i wtedy się rozglądał.
  • #3 12761756
    Wiwciu
    Poziom 9  
    Sanjose napisał: