logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wymienić dolną grzałkę w piekarniku Mastercook 2465? Instrukcje krok po kroku

anna_2032 04 Paź 2013 09:38 2715 7
REKLAMA
  • #1 12806911
    anna_2032
    Poziom 9  
    Ocena: 4
    Witam.
    Ponieważ jestem laikiem i chcę wymienić grzałkę dolną a nie wiem jak się do niej dobrać tzn rozkręciliśmy tył piecyka ale nie wiem jak wyciągnąć tą grzałkę górną, jest na wierzchu a dolna jest jakoś ukryta i nie wiem jak to powinnam rozkręcić? Może ktoś mi podpowie jak to zrobić?
    Może od przodu się ją wyciąga?
    Może ktoś ma jakieś zdjęcie ?
  • REKLAMA
  • #2 12806986
    MarekMega
    Poziom 2  
    wyciaga sie od tylu rozkrecasz lewa listwe jakies 3 wkrety jeden na dole pod piekarnikiem rozchylasz delikatnie bok piekarnika i wykrecasz z drugiej strony listwe na ktorej zamocowana jest grzalka odkrecasz 2 wkrety mocujace grzalke i wyciagasz
  • REKLAMA
  • #3 12807134
    anna_2032
    Poziom 9  
    Dzięki za podpowiedź .Proszę powiedzieć czy mam tą folię aluminiową rozerwać bo to jest jakimiś dwoma paskami spięty cały piekarnik.
  • #4 12807245
    MarekMega
    Poziom 2  
    grzałka jest pewnie przetopiona musisz wtedy uzyc troche sily zeby ja wyciagnac ona juz nie jest niczym przymocowana
  • REKLAMA
  • #5 12809165
    anna_2032
    Poziom 9  
    Dzięki spróbuję to wymienić .
  • REKLAMA
  • #6 12888118
    anna_2032
    Poziom 9  
    Witam po zmianie grzałki pieczenie dalej nie wychodzi tz piekarnikn ustawiłam na 30 stopni temperaturę a przy sprawdzeniu zegara jaką osiągnął temperaturę okazało się że było 56 stopni może jakiś termostat ma ktoś jakiś pomysł jak to naprawić i czy warto?
  • #7 12888220
    zhudomel
    Specjalista AGD
    Ocena: 3372