logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dell Inspiron 15R - czarny i niebieski ekran przy uruchamianiu Windows 7

piotrek0411 11 Mar 2014 22:21 1539 7
REKLAMA
  • #1 13394686
    piotrek0411
    Poziom 9  
    Ocena: 3
    Witam mój komputer to dell inspirion 15r z windows 7. Komputer się nie włącza pojawia się najpierw czarny ekran później niebieski oba są widoczne na załączonych załącznikach. Nie znam się zbytnio na komputerach dlatego proszę o pomoc i informację co mam zrobić, jedyne płyty jakie posiadam to obraz sytemu. Z góry dziękuje za wszelkie informacje.
    Załączniki:
    • Dell Inspiron 15R - czarny i niebieski ekran przy uruchamianiu Windows 7 2014-03-11-087.jpg (1.33 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Dell Inspiron 15R - czarny i niebieski ekran przy uruchamianiu Windows 7 2014-03-11-086.jpg (1.68 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 13395547
    ARIzzzONa666
    Poziom 10  
    Witaj.

Spróbuj wybrać opcję Launch Startup Repair. Jeżeli niebieski ekran będzie się pojawiać spróbuj przeinstalować system z płyty jaką posiadasz.

Jeżeli błąd będzie się nadal pojawiać problem może leżeć w dysku lub pamięci RAM.
  • REKLAMA
  • #3 13398235
    piotrek0411
    Poziom 9