logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak odblokować porty w akademiku do gier online, np. CS?

miodusmdz 16 Mar 2014 14:27 2394 21
REKLAMA
  • #1 13409794
    miodusmdz
    Poziom 9  
    Ocena: 2
    Witam serdecznie,
    Mam pewien problem, jestem studentem mieszkającym w akademiku. Oczywiście mamy tam internet jednak wiele rzeczy jest tam zablokowanych, nie da się odtwarzać filmów na niektórych stronach, części streamów, ani grać w gry typu CS.
    Oczywiście większość czasu trzeba spędzać na nauce ale w wolnych chwilach chciałoby się pograć w coś online, jednak nie da się. A imprezy w akademikach też są przereklamowane:P
    Więc moje pytanie: co zrobić aby móc normalnie popykać chociaż czasem w tego CSa? Jak to obejść i czy to się da w ogóle zrobić?
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 13409968
    miodusmdz
    Poziom 9  
    Miało by to sens gdybym studiował informatyke albo coś podobnego. Umiem robić za to coś zupełnie innego, dlatego też potrzebuje w tej kwestii pomocy:)
  • #5 13412141
    miodusmdz
    Poziom 9  
    Dobrze, więc może ktoś inny mógłby mi coś doradzić, pomoc w jakiś sposób?:)
  • #6 13412253
    smario11
    Poziom 31  
    Ocena: 120
    Flaszka i do admina :)
  • #7 13412284
    miodusmdz
    Poziom 9  
    smario11 napisał:
    Flaszka i do admina :)

nie zadziała;c
  • #8 13412837
    smario11
    Poziom 31  
    Jesli abstynent to czekolada, badz inne uzywki :)
    Sam nic nie zrobisz
  • #9 13412936
    hermes-80
    Poziom 43  
    Ocena: 741
    Jakiś tunel VPN, z tym, że taka kombinacja może zwiększyć czas odpowiedzi.
  • REKLAMA
  • #10 13413114
    miodusmdz
    Poziom 9  
    smario11 napisał:
    Jesli abstynent to czekolada, badz inne uzywki :)
    Sam nic nie zrobisz