Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vcr panasonic NV-J35HQ dziwne trzaski nie odtwarza kaset

15 Mar 2003 21:26 1890 7
  • Poziom 11  
    mam problem z video, po wlozeniu kasety i wlaczeniu odtwarzania dobiegaja z niego jakies trzaski, taśma obraca sie ale jakby wolniej i nie ma obrazu, przy przewijaniu takze slychac trzaski, jakby ktos wiedzial co jest grane bede wdzieczny za pomoc. pozdrawiam. Jarek
  • Poziom 20  
    Masz do naprawy mechanizm magnetowidu.Trzeba rozebrać i wymienić uszkodzone zębatki i swich mode.Jeżeli tego nigdy nie robiłeś i nie masz serwisówki podejrzewam że nie dasz rady poskładać tego mechanizmu w odpowiedniej pozycji.
  • Poziom 29  
    Przełącznik możesz wyczyścić,dwie zębatki z reguły mają "objechane ząbki" trzeba się przyjżeć(jedna przy ładowaniu kasety,a druga sprzęgająca),ale jak radzi wiech jeśli się nie zajmujesz naprawami to poskładanie może ci zająć wiele godzin intensywnej pracy.
    ps.może się okazać że zębatki są ok ,ale jak długo już tak pstryka to marne szanse.
  • Poziom 14  
    opisany problem nie jest związany z mechaniką.wystarczy wymiana c330u\10v w przetwornicy.skutek 100%.
  • Poziom 29  
    No tak może być to oczewiście filtracja zasilania 5v ,trochę może nie doczytałem postu,a tak przy okazji to najlepiej wymienić wszystkie elka w zasilaczu,stary trochę model i reszta pewnie też już ledwo zipie.
  • Poziom 40  
    Popieram że usterka jest w zasilaczu 330 mikro, ale radzę wymienić wszystkie elektrolity w zasilaczu, zobaczysz wtedy że inne tez już wylewają elektrolit jedną z nóżek. Warto zastosować te na 105 stopni, po wymianie napewno długo jeszcze posłuży to dobra konstrukcja. Wprawdzie mechanizm trudny do poprawnego złożenia, ale jak zrobisz to ze trzy razy z serewisówką, stanie się prostszy niz myślisz.
  • Poziom 11  
    dzieki za pomoc, jutro wymienie kondensatory i zobacze jak bedzie i sie odezwe, pozdrawiam
  • Poziom 11  
    no i wymienilem te dwa kondensatorki, 330u/10V i 1u/400V i wszystko dziala jak nalezy. wielkie dzieki wszystkim ktorzy mi pomogli, pozdrawiam/ no i na szczescie odbylo sie bez ingerencji w mechanizm :)