Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

JAKI TABLET KUPIĆ DO 1200 ZŁ

24 Kwi 2014 10:02 2271 12
  • Poziom 12  
    Witam,

Chcę kupic tablet dla 11 letniej córki .

Kompletnie nie znam się na tym sprzęcie.
    1.Jaki system wybrać?
    2.Jakiej firmy ?

Tablet będzie używany do gier i internetu .Często zabierany w podróże.

Proszę o pomoc w wyborze znawców tematu.
    Dziękuję
  • Poziom 34  
    Zwróć uwagę na obecność modemu 3G, jeśli będzie zabierany w podróże. Szukaj np Galaxy Tab, aczkolwiek ja ostatnio pracowałem na Plug Impact i jest całkiem fajny.
  • Poziom 12  
    Dobrze ale czy w sieci domowej też odpalę internet przez wi-fi?
    Jaki system wybrać ?
    Chodzi głównie o dużo gier darmowych a także chodzenie po internecie i ogladanie filmów na ipla czy tvn player. Dobrze aby odbierał dużo formatów divx. Wtyczka flash czy wszstkie tablety mogą ją posiadać.

Przeglądam internet i takie modele zauważyłem:

1.Lenovo IdeaTab S6000 16GB 3G

2.Lenovo IdeaPad Yoga Tablet 8 B6000 3G

3.Dell Venue 8 32GB 3G

Powyżej 1200 zł.

1.Sony Xperia Tablet Z SGP321E3 16GB LTE

2.Apple iPad new 32GB 4G

3.Samsung Galaxy Tab 3 10.1 16GB 3G GT-P5200

Czy jest coś wyrózniającego te tablety oprócz ceny??
  • Poziom 12  
    Osobiście polecam lenovo s6000, dobra bateria wydajnosc tez dobra. Posiada modul 3g i jest latwy w obsludze. Sam uzywam tego tabeta bo polecili mi ludzie z tego forum. Pozdrawiam.
  • Poziom 12  
    Poczytałem sobie trochę o tym Lenovo IdeaTab S6000 16GB 3G i ludzie piszą o kiepskim materiale z jakiego jest zrobiony:
    -Plastiki są bardzo miekkie i potrafią się wyginac co może powodować uszkodzenie ekranu.
    -Wadliwe złącza hdmi.
    -błyszczący ekran i trudny w czyszczeniu kiedy zostawiamy odciski palców.
    -potrafi się dośc mocno grzać.
    -podczas przełącznie aplikacji ppotrafi dośc mocno zamulić.

Czekam dalej na kolejne propozycję.