logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

HTML - obszar "buforu" dla różnych rozdzielczości po bokach strony - j

Bartiik 02 Maj 2014 11:43 1167 6
REKLAMA
  • #1 13561850
    Bartiik
    Poziom 9  
    Witam,
    Tak jak w temacie - chodzi mi o odpowiednik
    <frameset cols="*,1024,*">,
    ale bez użycia Frame'ów, ponieważ chciałbym mieć tło na całej stronie jedno, a nie 3 różne, oraz mieć tylko jeden suwak główny. Da się to jakoś zrobić? Z góry dzięki za pomoc :)
  • REKLAMA
  • #2 13561976
    blade-mrn
    Poziom 22  
    Ocena: 18
    Da się za pomocą DIV i parametrów CSS
  • REKLAMA
  • #3 13563281
    Bartiik
    Poziom 9  
    Dzięki wielkie, poszperałem trochę i znalazłem coś, co potrzebuję :) Skopiowałem trochę kodu z kursu, który znalazłem. Tylko jeszcze prosiłbym o lekką pomoc, bo jestem ciut zielony z css.. Próbowałem jakoś ten kod przerobić, żeby środek miał 1000px, ale nie mi się nie udało. Oprócz tego jeszcze najlepiej by było, jakby dolny div zajął całe pozostałe miejsce. Tyle tylko potrzebuję jeszcze do szczęścia :) z góry dzięki
    Kod: CSS
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

i html
    Kod: text
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod
  • #4 13568593
    blade-mrn
    Poziom 22  
    Za szerokość div-a odpowiada parametr width: Xpx; gdzie X to ilość pikseli.
    Który to jest dla ciebie "dolny div"?
  • REKLAMA
  • #5 13568947
    Bartiik
    Poziom 9  
    wiem, że width to szerokość :) Ale chodziło mi raczej o to, że jak go zwiększę, to nie będzie pośrodku... Ale sobie poradziłem, metodą prób i błędów w wartościach marginesów :) A "dolny div" to ten z przedrostkiem "menu" w id. Sorry, za niedokładne stwierdzenie :/
    Także może wiesz, jaką wartość mam wpisać w height, by div "menu" zajął [rozdzielczość ekranu - wysokość diva "header..." (header miałby na przykład 200 px)]?
  • #6 13569053
    blade-mrn
    Poziom 22