logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Amplituner Sony STR-DA1200ES "dźwięk 7.1"

jaca-94 09 Maj 2014 19:08 2319 4
REKLAMA
  • #1 13585493
    jaca-94
    Poziom 2  
    Witam. Jestem początkujący na Tym forum, ale już nie mogłem wytrzymać z tym pytaniem! Jestem posiadaczem kina domowego 7.1 które jest podłączone do amplitunera Sony STR-DA1200ES. Amplituner ten niestety nie ma najnowszych dekoderów dźwięku 7.1 czyli: DTS-HD oraz Dolby True-HD. Lecz pewnego razu gdy przyjrzałem się wyświetlaczowi amplitunera, ujrzałem właśnie te symbole mimo iż ten model ich nie dekoduje. Proszę obejrzeć na przesłanym zdjęciu. Mimo, że mam podłączonych 7 kolumn i subwoofer to dźwięk jest w 5.1 Więc moje pytanie brzmi: Czy istnieje możliwość, aby ten amplituner odtwarzał dźwięk 7.1 w tych formatach? Amplituner Sony STR-DA1200ES "dźwięk 7.1" 7
  • REKLAMA
  • #2 13585689
    Pablo1964
    Moderator
    Ocena: 640
    jaca-94 napisał:
    ujrzałem właśnie te symbole mimo iż ten model ich nie dekoduje.
    Widocznie ten sam wyświetlacz jest stosowany w wyższych modelach, które dekodują te formaty.
    jaca-94 napisał:
    Czy istnieje możliwość, aby ten amplituner odtwarzał dźwięk 7.1 w tych formatach?
    Tylko jeżeli będziesz dysponował odtwarzaczem wyposażonym w dekodery i jeżeli amplituner posiada wejścia analogowe 7.1.
  • REKLAMA
  • #3 13585712
    intenso
    Poziom 39  
    Ocena: 616
    Wyświetlaczem się nie sugeruj, zapewne był produkowany do kilku modeli.

Jeżeli podasz do amplitunera sygnał Dts Hd MA lub DD true Hd to amplituner poradzi sobie z tym sygnałem ale będzie to tylko zwykły Dts i DD.
    Blury-a trzeba podłączyć do amplitunera przewodem Hdmi aby podać dźwięk Hd.

Aby działały Ci wszystkie 7 głośników film musi być zapisany w