logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Monitor Studio Works 563N - brak zasilania, ciche cykanie z transformatora

Marcinkow1 22 Kwi 2005 17:27 1293 10
REKLAMA
  • #1 1428020
    Marcinkow1
    Poziom 16  
    Ocena: 9
    Witam!
    Posiadam w/w uszkodzony monitor po podłączeniu do sieci nie zapala się nawet dioda po rozebraniu słychać ciche cykanie prawdopodobnie z tego większedo trafa. nie znam się zbytnio na monitorach i proszę o sugestie z góry dzięki za odpowiedzi.
    Pozdrawiam!
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 1428052
    adrian1201
    Poziom 29  
    Ocena: 413
    witam
    najprawdopodobniej padl HOT odlacz tranzystor lini i podepnij zarowke okolo 70 w miejsce tranzystora miedzy colektor a emiter w jesli odpali na zarowce to zasilacz jest ok
    sprawdz wylutowany tranzystor czy niejest zwarty
    profilaktycznie sprawdz condensatory na B+
  • Pomocny post
    #3 1428057
    ptak74
    Poziom 16  
    Ocena: 3
    Masz uszkodzony tranzystor końcowy w linii dł., niestety nie mam schematu, więc ci nie napiszę jego nr i symbolu. Znajduje się na 100% w okolicy transformatora WN. Wymieniając ten tranzystor musisz ustalić przyczynę jego uszkodzenia może nią być za wysokie napięcie na jego kolektorze lub wyschnięty kondensator pomiędzy jego kolektorem a emiterze (dla pewności wymień go bez sprawdzania)

Dodano po 1 [minuty]:

żarówka max 40W
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 1428087
    cezaryzseit
    Poziom 14  
    Ocena: 1