logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Toshiba Satellite L750D -14H - brak wykrywania kart graficznych po instalacji Win 7

Wiktoria. 16 Lip 2014 10:51 1803 9
REKLAMA
  • #1 13800726
    Wiktoria.
    Poziom 9  
    Witam, od razu na wstępie zaznaczę, że jestem kompletnie zielona, więc mogę poruszyć tematy, które wydadzą Wam się banalne. Posiadam laptopa Toshiba Satellite, wcześniej wgrany był Windows 8, wczoraj po formacie wgrałam Windows 7 i zaczęły się schody. Po pierwsze system nie wykrywa kart graficznych, wcześniej z tego co pamiętam były dwie i chodziło wszystko super, teraz w Managerze Urządzeń pokazuje mi tylko standardową kartę graficzna VGA (skąd to się w ogóle wzięło? Nie było jej tam):( Szukałam po różnych wątkach i przeróżnych forach, ściągałam sterowniki, nawet ze strony Toshiby, ale nic nie pomaga. Nie mogę ich zainstalować, czy przed instalacją muszę odinstalować sterowniki tej karty, którą mi teraz wyświetla? Gdy próbuję odpalić jakąś nowszą grę wyskakuje mi komunikat, że posiadam starą kartę graficzną. I sprawa druga, nie wiem, czy jest powiązana, więc od razu przepraszam, jeśli pytanie jest bez sensu, obraz na kamerkach internetowych, oprócz skypa (bo tam działa) jest czarny. Bardzo proszę o pomoc, już nie mam pojęcia co i jak instalować by problem znikł.
  • REKLAMA
  • #2 13800763
    Pan Szyszka
    Poziom 31  
    Ocena: 95
    Daj screen z menadżera urządzeń oraz podaj dokładny model - PSK***
  • REKLAMA
  • #3 13800786
    Wiktoria.
    Poziom 9  
    PSK 4YE -01M00CPL
    Załączniki:
    • Toshiba Satellite L750D -14H - brak wykrywania kart graficznych po instalacji Win 7 prt3.png (955.55 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Toshiba Satellite L750D -14H - brak wykrywania kart graficznych po instalacji Win 7 print1.png (73.04 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.