logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

D-link DIR 300 DD-WRT - Konfiguracja routera, brak internetu.

Marol397 23 Lip 2014 16:37 2526 4
REKLAMA
  • #1 13818978
    Marol397
    Poziom 9  
    Ocena: 1
    Witajcie!

Mam taki problem tzn. wgrałem alternatywne oprogramowanie DD-WRT (DD-WRT v24-sp2) do routera i od tamtej pory nie mogę go skonfigurować.
    Teraz internet działa w taki sposób: Modem->PC, a chciałbym modem->router->PC.
    W załączniku ustawienia modemu z MM i routera DD-WRT.

Jestem trochę zielony w tym temacie i liczę z waszej strony na pomoc oraz cierpliwość :)
    Z góry dziękuję ;)

Ps. Od wgrania DD-WRT modem działa w taki sposób, że jeśli chce przepiąć kabel z jednego komputera do drugiego to muszę robić reset prądowy aby był internet na drugim komputerze.
    Ps.2. Macie jakiś pomysł aby wgrać oryginalne oprogramowanie do dir-300?
    Próbowałem przez Emergency Room, ładuje się plik, następnie jest odliczanie, biała strona i na tym koniec, DD-WRT pozostaje.
    Załączniki:
    • D-link DIR 300 DD-WRT - Konfiguracja routera, brak internetu. Bez__tytu__u.png (116.49 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • D-link DIR 300 DD-WRT - Konfiguracja routera, brak internetu. 8.png (222.64 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 13820162
    KOCUREK1970
    Specjalista Sieci, Internet
    Ocena: 5474
    Marol397 napisał:
    Teraz internet działa w taki sposób: Modem->PC, a chciałbym modem->router->PC.

A jak i jakimi kablami w jakie porty w routerze się podłączyłeś?.
  • REKLAMA
  • #3 13820262
    Marol397
    Poziom 9  
    Z modemu kablem Ethernet do routera do WAN i następny kabel Ethernet z LAN1 do komputera. :)
  • REKLAMA
  • #4 13820286
    KOCUREK1970
    Specjalista Sieci, Internet
    Ocena: 5474
    Świetnie.