logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[C][STM32][keil4] - Flash download failed "Cortex m3" po emulowaniu

stasiekjudym 01 Sie 2014 22:52 1266 4
REKLAMA
  • #1 13844339
    stasiekjudym
    Poziom 2  
    Mam problem z wgraniem programu do procesora po tym jak wrzuciłem do niego program mający zapisywać dane do pamięci flash w trakcie jego działania (kod do emulacji eeproma zaczerpnąłem: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2153504.html Aktualnie każdorazowo po próbie przeprogramowania procesora wyskakuje mi komunikat „Flash timeout. Reset and try again.”, a następnie „Error: Flash download failed Cortex m3”. Czy ma ktoś pomysł na to jak w takim przypadku odratować procesor ? Z góry dziękuję za odzew.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 13849637
    stasiekjudym
    Poziom 2  
    Tak, próbowałem. Ale ponieważ jestem początkującym, jest prawdopodobne, że popełniam jakiś błąd. Aktualnie podłączam zworki tak aby na wejściach boot0 oraz boot1 był stan wysoki (start z RAM’u), a następnie w keilu klikam klawisz „load”. W każdym bądź razie to nie pomaga.
  • REKLAMA
  • #4 13849677
    szczywronek
    Poziom 28  
    Ocena: 217
    Jeżeli zworki przełączasz przed podłączeniem zasilania to brzmi ok. Nie znam Keil'a więc wiele więcej nie pomogę, ale: po wrzuceniu podanych przez Ciebie błędów w google wyskakuje sporo informacji. Może coś znajdziesz. Najczęściej pojawiają się informacje o złym ustawieniu adresów pamięci/algorytmów programowania w opcjach Keil'a lub włączonej blokadzie pamięci.

Np. ten (klik) temat na forum Keil'a opisuje problem (na oko) podobny do Twojego. Spróbowałbym jeszcze odpalić wbudowany bootloader, może przez FlashLoaderDemonstratora się uda.

Powodzenia!
  • #5 13849873
    stasiekjudym
    Poziom 2