Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Karta sieciowa "Połączenie lokalne" nie ma poprawnej konfiguracji prot

11 Sie 2014 23:58 1476 7
  • Poziom 2  
    Witam mam problem z siecią wyskakuje mi komunikat tak jak w temacie. Karta sieciowa "Połączenie lokalne" nie ma poprawnej konfiguracji protokołu IP. Najdziwniejsze jest to że w zmianach ustawienia karty sieciowej w panelu sterowania jest tylko połączenie lokalne! Oto SS z rzutu cmd w uruchom. Jestem dość zielony w tym więc liczę na szczegółową pomoc.

Proszę o kontakt pod numerem GG o więcej szczegółów lub piszcie pod spodem co to może być. [GG - 50458461]

Dodam jeszcze że tylko na stacjonarnym nie ma internetu a na telefonach oraz laptopie jest WiFi więc to bardzo dziwne, dodaję jeszcze zdjęcie które moim zdaniem coś nakieruje kogoś.

• Moderator - Komputery Serwis
    Witaj,
    Według komendy ipconfig Twoja karta ma włączoną autokonfigurację (DHCP), więc powinna pobrać poprawne dane z modemu czy routera, do którego jest podłączona. Do jakiego urządzenia jest ona podłączona i ewentualnie jaki operator dostarcza Koledze internet?
  • Poziom 2  
    To jest internet radiowy. Nigdy nie było z nim problemów ale jak widać wszystko ma swój czas.
  • Poziom 9  
    Witam
    Tak jak kolega wcześniej pisał, komputer nie uzyskuje adresu IP z routera. Jeżeli była wymieniana karta sieciowa, to najprawdopodobniej jest założona kontrola adresów MAC na serwerze, bądź na AP. Trzeba będzie poinformować osobę udostępniającą Internet o zmianie karty.

Wydaje mi się, że to będzie po stronie usługodawcy Internetu.
    Pozdrawiam
  • Poziom 2  
    A czy formatowanie dysku coś pomoże?
  • Poziom 9  
    Formatowanie raczej nic tu nie da. Podział w domu jest zrobiony za pomocą AP czy routera?