logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Gdzie odbyć praktyki z mechatroniki w Warszawie? Szukam firmy z opcją dalszej pracy

matthew92 23 Wrz 2014 17:36 2037 4
REKLAMA
  • #1 13984579
    matthew92
    Poziom 2  
    Witam. Mam może troche nietypowe pytanie, ale licze, że ktoś mi pomoże.
    Mianowicie: Jestem studentem mechatroniki, na politechnice warszawskiej (wydz. samochodów i maszyn roboczych). W tym roku powinienem odrobić 4 tygodnie praktyk. Chciałbym sie dalej rozwijać w kierunku programowania (sam ucze się Javy, na uczelni miałem podstawy visual basic, matlab i labwiev (szczególnie ten ostatni chyba przydatny)). W związku z tym, czy ktoś mógłby polecić jakaś firme w warszawie najlepiej, gdzie mógłbym odrobić te praktyki (darmowe oczywiście)? byłoby super gdybym mógł zostać w tej firmie po praktykach, jako jakiś asystent np.
  • REKLAMA
  • #2 14676530
    Simson671
    Poziom 12  
    Ocena: 9
    Witam

Studiuję już 3 rok na SiMR. Teraz chciałbym pójść na praktyki. Jak wiadomo ten wydział był, jest i prawdopodobnie będzie typowo mechaniczny, elektroniki a tym bardziej programowania na kierunku Mechatronika prawie nie ma, jestem na IPS więc chociaż wziąłem kilka przedmiotów elektronicznych zamiast ciągłego bezsensownego wałkowania dźwigów i wind. Teraz na własną rękę uczę się programowania w C bo zauważyłem jak dużo mnie ominęło ale na tą chwilę jeszcze nawet podstaw nie mam.