logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

HTML/jQuery - Automatyczne wysyłanie formularza po wpisaniu wartości

pralkalol 10 Paź 2014 18:44 1221 5
REKLAMA
  • #1 14031010
    pralkalol
    Poziom 10  
    Ocena: 4
    Witam, chcę zrobić na swojej stronie pole formularza typu text, które wyśle się od razu po wpisaniu do niego wartości, bez klikania buttona. I samo "wysłanie" formularza, to ma nie być standardowe wysłanie, tylko na podstawie wpisanej wartości do pola text, powinien pojawić się pop-up z odpowiednią treścią, którego poźniej będę mogł zamknąć i wpisać ponownie jakąś liczbę. Chyba najlepiej będzie to zrobić w jQuery, ale niestety w tym języku jestem bardzo początkujący i nie za bardzo wiem jak się za to zabrać, w jaki sposób użyć warunków (if..else?) w formularzu itp. Będę wdzięczny za pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 14031188
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #3 14031221
    pralkalol
    Poziom 10  
    No to niedobrze...a może jest jakaś inna opcja poza formularzem? Coś, żeby wpisać liczbę i po wpisaniu pojawił się popup?
  • REKLAMA
  • #4 14031275
    witoldwitoldowicz
    Poziom 28  
    Ocena: 60
    Może coś w stylu google(wyskakujące podpowiedzi)
  • REKLAMA
  • #5 14045856
    pralkalol
    Poziom 10