logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Gdzie kupić procesor wizji do telewizora Schneider STV 7216?

Paweł W 04 Maj 2005 12:28 1216 4
REKLAMA
  • #1 1460109
    Paweł W
    Poziom 2  
    Witam wszystkich.
    Jestem nowy na forum, nie jestem elektronikiem i nie znam się na sprzęcie RTV. Mimot to chciałbym prosić o pomoc osoby, które się znają na telewizorach. Posiadam TV Schneider stv 7216. Jest dość wiekowy ale ma (miał) ładny obraz. Aktualnie coś się dzieje z procesorem odpowiedzialnym za wizję (tak mi powiedziano w serwisie) i trzeba go wymienić. Koszt naprawy jest jednak ogromny (nieadekwatny do wartości tv). Znajomy elektornik powiedział mi, że chętnie wymieni procesor ale nie ma go i nie wie gdzie można taki kupić (na prcesorze nie ma oznaczeń). Dlatego chciałbym prosić o pomoc. Może ktoś ma taki procesor, bo np. uszkodzeniu uległo coś innego i nie opłaca się naprawiać, ewentualnie ktoś wie jakie oznaczenie ma procesor i gdzie można go nabyć. Bede wdzięczny za wszelkie informacje.
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 1460177
    _PREDATOR_

VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2304
    Witam
    Jest to chasss DTV2, tu masz schemat i sprawdż sam:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18211.html#92604
    A jak podasz jakie tam siedzi w/g schematu, to sprawdzę czy mam taki na stanie, lub podam Ci gdzie go kupisz.
    Konto firmowe:
    ELMAX
    Małe Przedmieście 20/4, Olesno, 46-300 | Tel.: 535 XXX XXX (Pokaż) | Strona WWW: http://ftp.interka.pl/~elmax/about.php
  • REKLAMA
  • #3 1464190
    KrzychoB
    Poziom 16  
    Ocena: 25
    Jakie ma objawy ten TV?
  • REKLAMA
  • #4 1468212
    ARservice
    Poziom 21  
    Ocena: 10
    Witam jeśli to DTV-2 to siedzi tam dpu2553,mam taka płyte cała moge ci odsprzedac jak i cała reszte scalaków poniewiera mi sie to po piwnicy dasz 20pln i pokryjesz koszty i moge słać
    pozdrawiam