logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Netbook Samsung N150 Plus Jakie oprogramowanie: Android czy Linux Lime?

maartitaa 17 Lis 2014 15:50 2247 6
REKLAMA
  • #1 14140153
    maartitaa
    Poziom 8  
    Witam!
    Na początku chciałam uprzedzić, że jestem kompletnym laikiem, jeśli chodzi o komputery i wszystko, co z nimi związane (dobrze, że potrafię pisać i sprawdzać pocztę ;)), dlatego wybaczcie, jeżeli źle umieściłam post albo powtórzyłam pytanie, lecz nigdzie nie znalazłam satysfakcjonującej odpowiedzi, ale uwierzcie, że szukałam.

Netbook którego posiadam ma zainstalowany jakiś syfiasty Windows7 Starter, o którego licznych i uciążliwych wadach nawet mi się nie chce rozpisywać, dlatego zapadła decyzja o całkowitej zmianie systemu (nie chcę Windowsa XP, którego niektórzy w zbliżonych tematach proponowali).
    Z tego powodu chciałam zasięgnąć opinii na temat sprawowania się tego sprzętu po wgraniu Androida, czy też Linuxa Lime. Czy ktoś z Was ich używał?
    Słyszałam również o istnieniu takich systemów jak Moblin i Slax, które rzekomo dobrze mogłyby się sprawdzić na moim netbooku.
    Wyczytałam to w jakimś artykule PC World ale chciałabym zasięgnąć opinii kogoś, kto sam "na własnej skórze" przekonał się jak działają takie systemy.

Chciałam jeszcze na koniec dodać, że netbooka używam wyłącznie do tworzenia prezentacji i plików tekstowych, bardzo prostych gier, czy sprawdzania maila, więc nie potrzebuję skomplikowanego systemu, w którym się nie odnajdę.

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam ;)
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 14141267
    Arkzyw
    Poziom 13  
    Ocena: 12
    Witaj.
    Po pierwsze nie rezygnuj na razie całkowicie z Windows 7 - na wypadek gdyby Linux Ci nie dopowiadał, lub gdyby były problemy.