logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Bluescreen przy uruchamianiu aplikacji na HP Pavilion dv7 - co może być przyczyną?

qzaxx1989 19 Gru 2014 17:31 990 6
REKLAMA
  • #1 14237384
    qzaxx1989
    Poziom 10  
    Witam. Jestem półamatorem w branży diagnostyki komputerowej i wszystkie moje próby naprawy laptopa wykorzystałem. Posiadam laptopa jak w temacie. Przy każdym uruchomieniu jakiejkolwiek aplikacji (nawet przy gołym, świeżo zainstalowanym systemie ), po chwili ukazuje się uwielbiany przez wszystkich niebieski dywan na ekranie... Nie mam pojęcia jaki komponent może być uszkodzony i powodować awarie. Nawet reinstalacja systemu stanowi problem, gdyż instalacja szybko zostaje przerwana bluescreen'em. W załączniku podaje raport z everestu (ciężko było go wykonać). Jak ktoś ma jakieś pomysły, będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
    Załączniki:
    • raport_everest.txt (64 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • bluescreen.txt (816 Bajtów) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 14237498
    maras2003
    Poziom 29  
    Ocena: 115
    blind227 napisał:
    W tym modelu to przeważnie jedyna naprawa to reballing :(

A wg mnie wymiana uszkodzonych mostków czy grafik ATi AMD.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #5 14237586
    qzaxx1989
    Poziom 10  
    Chodzi o to, że chciałbym go reanimować dla córki, a sprzedając na części musiałbym wiedzieć co jest uszkodzone, żeby komuś badziewia nie wcisnąć :P
  • Pomocny post
    #6 14237768
    maras2003
    Poziom 29  
    Ocena: 115
    Nie trzeba wiedzieć - masa sprzętu jest sprzedawana z opisem np. "włącza się, nie ma obrazu" i ktoś to kupuje.
    Najprawdopodobniej masz uszkodzony mostek/grafikę.