Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV Trilux TAP 2101T - zniekształcony obraz

Suchy 11 Maj 2005 03:08 1038 6
  • #1 11 Maj 2005 03:08
    Suchy
    Poziom 17  

Witam. Mam problem z telewizorem Trilux TAP 2101T , a mianowicie po włączeniu TV Obraz który jest wyswietlany jest zniekształcony w ten sposób , że na ekranie dodatkowo wiodoczne są poziome szlaczki :) dokaładnie poziome poszarpane pasy oraz obraz zmienia sie przemiennie z kolorowego na czarnobiały i tak w kółko , zniekształcenia są dość gęste tzn pasy są cieńkie ale blisko siebie , niestety naprawiałem tylko jeden TV w swoim życiu i nie mam zbyt dużego doświadczenia w naprawie TV dla tego proszę bardzo o jakieś wskazówki , szukałem na elektrodzie ale niestety nie znalazłem Posta który by mnie satysfakcjonował. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam...

0 6
  • #2 11 Maj 2005 03:51
    Stef
    Poziom 31  

Sorki, przykro mi jest. Nie ma recepty na takie uszkodzenia. Oscyloskop i sprawdź zasilanie, pewnie jakieś elko siedzi. Albo zakład usługowy i moim zdaniem kole 80 PLN.
    A jeżeli bardzo chcesz to sam zrobić, podeślij fotkę.
    Tylko czy jest sens? W tym czasie który poświęcisz na naukę i naprawę TV, możesz dużo więcej zarobić i wyjdziesz na plus...... Chyba iż się Ci bardzo nudzi i masz dużo wolnego czasu. Twoja decyzja.

pozdro

Stefan

0
  • #3 11 Maj 2005 07:45
    unitra serwis
    Poziom 17  

A jaki masz zawód?

nb.

0
  • Pomocny post
    #4 11 Maj 2005 07:58
    euro2L
    Poziom 41  

Cieńkie poszarpane paski ,czyżby chodziło ci o synchronizacje .podaj dokładnie ,czy obraz widać / tz treść osoby/.czy jest fonia

0
  • #5 11 Maj 2005 08:09
    nadawca
    Poziom 28  

stawiam na filtrację napięć zasilających , może FBT, a może jakiś zimny lut na WN.

0
  • #6 11 Maj 2005 09:24
    Suchy
    Poziom 17