Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radio w Citroenie C5

11 Maj 2005 12:33 3155 10
  • Poziom 15  
    Witam wszystkich.
    Mam taki problem. Znajomy mnie poprosił, żebym sprawdził radio w jego aucie. Dopiero je kupił a sprzedający powiedział, że oryginalne radio zostało skradzione i włożył inne. Jest to Clarion (nie pamiętam jaki model; w każdym bądź razie bez wyświetlacza). Były podłączone dwie kostki ISO i radio nie daje znaku życia, a trzeciej kostki nie doszukałem się - może gdzieś głębiej się zaszyła. Wiem, że były fabrycznie montowane Clariony, a czy one współpracowały z wyświetlaczem na desce? W tymj temacie jestem zielony, znalazłem na forum kilka informacji które by to potwierdzały. Czy jest jakiś problem z zamontowaniem innego radia w Citroenie C5?
    Pozdrawiam
    Krzysiek
  • Spec od car audio
    Zapłon włączyłeś?
  • Poziom 15  
    Tak, przy włączonym zapłonie. Ale jak pisałem wyżej brak jest trzeciej kostki ISO. Zechce tak ruszyć?
  • Spec od car audio
    Jak nie masz zmieniacza lub dodatkowych modułów (z opisu wynika, że jeden z nich to AUX IN) to ma tylko 2 kostki.
  • Poziom 15  
    Nie ma innych modulów. Nie wiem tylko czy oryginalne radio było też bez wyświetlacza, czy sterowało wyświetlacz w pulpicie. No bo jeżeli komunikowało się z wyświetlaczem na desce to którędy - w trzeciej kostce jest sterowanie.
  • Poziom 25  
    Komunikacja jest w kostce zasilającej - dwa dodatkowe przewody.
  • Poziom 15  
    No niestety nie zwóciłem uwagi na ilość przewodów w kostce zasilającej.
    Skontaktuję się z człowiekiem to może w wieczór będę coś więcej wiedział.
  • Spec od car audio
    styk 2 i styk 3 w kostce cienkie przewody - multiplex nie tylko do wyświetlacza.
  • Poziom 15