logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Rożnica pomiedzy CB Radiem Alan 100 a Midland 1001z,to samo?

kimik 11 Maj 2005 17:42 4845 4
REKLAMA
  • #1 1483161
    kimik
    Poziom 2  
    Hej
    Jestem laikiem w tych sprawach ale zastanawiam sie nad kupnem CB radia Midland 1001z zamiast Alan 100. Czy to jest to samo czy bede musial cos przestrajac?

Moze ktos potrafi mi pomoc? Bylbym wdzieczny.
  • REKLAMA
  • #2 1484718
    killergr
    Poziom 14  
    Ocena: 10
    Witam. Po pierwsze chciałbym stwierdzić że Midland 1001 to nowy model i ciężko mi go porównywać do Alana 100 bez znajomości schematu tego pierwszego. Jednakże wygląd 1001 nie przypomina (poza gałkami) poczciwej setki. Jeśli chodzi o działanie radyjka są podobne. CBści z wieloletnim stażem napewno będą mile zaskoczeni dorzuconym wskaźnikiem sygnału odbieranego w 1001 i funkcją PA czyli tzw. tubą. Pierwsza pozwala na ocenę odległości rozmówcy i jakości połączenia natomiast druga to możliwość "darcia japy na ludzi przed samochodem" za pomocą zamontowanego na zewnątrz głośnika.
    Ogólnie z uwagi na sentyment do radyjek z prawdziwego zdarzenia ja wybrałbym 1001 bo ma więcej funkcji i lepszy odbiornik a także ładniejszą bardziej soczystą modulację a nie kubełek znany z oryginalnej gruszki ONWY i Alana 100.
    Jednak wybór pozostawiam kupującym

Przestrajać nic absolutnie nie musisz bo radio spełnia polskie normy czyli pracę w modulacji AM w paśmie 40 kanałów w rastrze zerowym więc podłączasz i cieszysz się skaczącymi diodkami s-metra.
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #3 2159023
    raah
    Poziom 14  
    Ocena: 11
    witam

też zamierzam zakupić 1001z, ale chyba trzeba przestroić 5 na 0, bo są to radia sprowadzane z USA ?
  • REKLAMA
  • #4 5139406
    WOJTACH
    Poziom 2  
    ja mam radio 1001z sprowadzone z Francji pisze na w manuale pisze ze działa w polówkach
  • #5 5142901